Markovo Vita Nova – между града и планината

Инвестиционна компания за недвижими имоти се свърза с нас за бранд, който имаше нужда да го „създадем“ от нулата, вдъхвайки му живот , работейки и по бранд идеята зад него. Проектът бе  жилищен комплекс от затворен тип в с.Марково, Пловдив.

Концепцията не е за просто поредния жилищен комплекс, а за иновативна за Пловдив концепция за живеене.

За обичащите да живеят нашироко, комплексът предлага така наречените самостоятелни къщи, разположеи на площ от 250 кв.м. – на два етажа, с голям двор. За тези, които са традиционалисти и предпочитат да живеят в апартамент, комплексът разполага и с блокове – напълно нова, модерна и предпочитана концепция – апартаменти извън града, в близост до планината. На трето място комплексът се е погрижил и за нуждите на тези потребители, които искат да заменят задушния апартамент в града, но с изгодна къща, и то в близост до планината. Градските къщи на комплекса имат малък и комфортен двор, за който грижите са лесни, а инвестицията в градска къща е равна на тази за апартамент.

И както споделихме в началото, нашата задача бе да изградим бранда и да го позиционираме – любимата задача на фрийковете.

Така започнахме да създаваме новото семейство, обръщайки внимание на всеки член от него. Вдъхновени от инсайта, че новият дом е винаги едно ново начало, на един нов живот, за всяко едно семейството, започнахме с първия член – името на бранда. Кръстихме го Markovo Vita Nova, което в превод означава „нов живот в Марково“. С екипа посетихме комплекса, тъй като е изключително важно преди брейнсторминг да се запознаем с бранда отблизо. Докато се разхождахме из Markovo Vita Nova ни направи впечатление, че от едната страна се виждат Родопите, а когато погледнеш на другата страна – виждаш красивия Пловдив. Така се роди и слогана – межу града и планината.

Следващата ни задача бе да построим сайта, докато нашия клиент довършваше жилищата в комплекса.

Искахме уебсайта да бъде максимално лесен за потребителите. И така крайният резултат беше – стегнат сайт, в който потребителите можеха да направят своя виртуален оглед само с няколко клика – ВИЖ ТУК. Питаш се как? В активния ни панел дадохме възможност на потребителите да разгледат възможностите за нов дом, които предлагаме – апартаменти и градски къщи. Само с един клик, можеха да опознаят своя бъдещ нов дом – разпределение на етажи и стаи, квадратура и всяка друга подробност. Разгледай активния панел ТУК.

Наближаваше времето за агресивната онлайн и офлайн офанзива, но преди това трябваше да подготвим някои материали за бранд и корпоративна идентичност.

Free_Landscape_Brochure_Mockup_03 (1)
MarkovoVitaNova_Business_Card_final_mockup (1)
MarkovoVitaNova_Flyer_A4_Mockup_02 (1)
Брандът беше вече построен, оставаше да го позиционираме. Започнахме подготовката на рекламната кампания в онлайн и офлайн средите.

Заляхме Facebook и Instagram страниците на бранда с креативно съдържание, на база различни инсайти, които хрумваха на фрийковете.




Освен всичко това, искахме да добавяме още и още стойност за потребителите, и по тази причина не спирахме да развиваме блога на нашия клиент. И тъй като зад бранда, стоеше вдъхновяваща бранд идея, по която винаги имаше какво още да разкрием – разказвахме, без спирачки. Разгледай блога ТУК.

Междувременно подготвихме мащабна офлайн кампания, включваща много разнообразни канали.

Ключови локации на билборд и ситилайти в Пловдив бяха заляти от нашите креативни визии.

Неозаглавен дизайн (1)

Неозаглавен дизайн (3) (2)Неозаглавен дизайн (6) (1)

Радиата не спираха да въртят нашите послания. А ако искаш да хвърлиш едно УХО, направи го ТУК

ПР статия и банери бяха позиционирани на топ страница, и то в най-четената пловдивска медия – Plovdiv24.

MarkovoVitaNova_Banner_Plovdiv24_900x200

MarkovoVitaNova_Banner_Plovdiv24_980x200_April_2022_v2

MarkovoVitaNova_Banner_Plovdiv24_980x200_April_2022

Брандът имаше присъствие и в два плoвдивски мола – мол Марково Тепе и мол Плаза.

Неозаглавен дизайн (1)Неозаглавен дизайн (2)

Позиционирахме се и на видео стената в мол Плаза, на която посетителите можеха да научат повече инфорация за всички удобства на комплекса.

Създадохме кратко видео, с което потребителите можеха да се докоснат и опознаят в детайли какви нови възможности и врати ще се отворят пред тях, избирайки Markovo Vita Nova.

Заснехме и интервю с един от доволните ни клиенти. Той самият съвсем скоро ще се настани със своето семейство в новия си дом, между града и планината.

И така стъпка по стъпка успешно създадохме поредния бранд, вдъхвайки му един нов живот, между града и планината. Фазите на проекта са три. Ние гордо покрихме фаза 2, която включваше 2 жилищни сгради, с по 20 апартамента, както и 28 градски къщи. Фаза 3 – предстои. И така времето направо излетя…4 месеца здрава работа по организирането на кампанията, а след това – безкрайни моменти, изпълнени с криейтиви. Markovo Vita Nova е не просто бранд, а дом-мечта, който очакваше своите нови обитатели.

А ти продължавай да следиш блога ни, за още брандове, които създаваме от нулата. Нуждаем се само от идея, клиент – партньор и малко смелост.

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ