Брандинг на многофункционална жилищна сграда
В статията ни Ритейл съкровището на Панагюрище – Pana Green Park надълго и нашироко разказахме за брандинг на един амбициозен проект за комплекс, който включва както рийтел парка, така и многофункционална сграда с административни и спортни площи, както и луксозна жилищна част. Клиентът ни беше толкова доволен, че реши да се свърже с нас отново. Този път задачата касаеше втория етап от проекта – изграждането на идентичност на сградата, а също и стартиране на онлайн и офлайн комуникация. 2021 година вече си отиваше, а ние стартирахме работа с такъв ентусиазъм, сякаш е нова година.
Задачата беше пипкава, защото трябваше да направим така, че двата бранда да са част от едно цяло. В същото време те трябваше да имат и своята изразена индивидуалност. Водени от идеята за семейството и уюта, а също и от възможността за създаването на нов дом в една модерна за Панагюрище сграда, се роди и бранд името – Pana Green Residence. То успешно свидетелства за част от цялото. След това пристъпихме към втората част – логото. Създадохме такова, което да репрезентира бранда по възможно най-правилния начин, придавайки му лукс и същевременно достатъчно модерен вид.
За дизайна изходихме от вече съществуващия логомарк на Pana Green Park, като го подчинихме на същата стилистика.
Креативността ни се разгърна и при изработката на печатна корпоративна презентация. Тя имаше за цел да представи Pana Green Residence пред потенциалните новодомци, като разгърне всички предимства, удобства и услуги, които ще могат да бъдат открити в многофункционалната сграда. Ако желаете да се потопите между страниците на презентацията на най-модерната сграда в Същинска Средна гора, може да го направите тук.
Нашият брандинг не спря дотук. Създадохме уебсайт, който да е в унисон с цялостната стилистика на бранда, достатъчно информативен и user-friendly.
Главната ни цел при неговата изработка беше да предоставим възможно най-много информация. Структурирахме я в отделни категории с фокус самата сграда (услуги и удобства), апартаментите, офисите, други проекти на инвеститора й. Разбира се, включихме и активен панел за всеки един от етажите. Чрез него потребителите могат да изберат етаж и конкретен апартамент. Това допринесе за едно приятно потребителско изживяване, а самите посетители на уебсайта можеха да направят бърза и лесна виртуална разходка из техния потенциален нов дом.
А за да бъдат още по-интересни събитията тип „отворени врати“, които клиентът ни планираше в различни предприятия в Панагюрище и региона, изработихме транспарант, брандиран щанд и кратка брошура.
Естествено, през март 2022 стартирахме комуникацията на бранда в социалните мрежи Facebook и Instagram. Основната ни цел беше да разграничим неговото съдържание от стандартното такова. С истинска креативна страст създавахме визии и писахме копита, които да привлекат вниманието на потребителите. Целта ни беше да ги накараме да се усмихнат и да се размечтаят за нов апартамент в Pana Green Residence.
Разбира се, създадохме и видео, което се въртеше на лед екраните в ритейл парка Pana Green Park и социалните мрежи.
Не след дълго започна и мащабната ни awareness офлайн и онлайн кампания Pana Green Residence. Тя включваше позициониране на ключова визия на различни билборди и радио спот в няколко радиа. Не пропуснахме да създадем и банери във водещи уебсайтове за Панагюрище и региона.
И така, с много желание и висок креативен дух, създадохме Ин (Pana Green Residence) на панагюрския Ян (Pana Green Park). Две половинки, които се допълват в едно идеално цяло, но въпреки това имат своята индивидуалност. Повече от щастливи сме, че успяхме така да разшумим за Pana Green Residence, че не остана панагюрец, а и не само, който да не е чувал за многофункционалната жилищна сграда.
Не спирайте да следите блога ни, за да научите повече за всички останали жилищни проекти, по които работим.