Бургас

Летни емоции, морски бриз и вълнуващи преживявания в Galleria Бургас

Всички, включително и ние фрийковете, очакваме с нетърпение настъпването на лятото. Galleria Бургас също очакваше своето лято, но по друга причина. Летни емоции, морски бриз, коктейли на плажа и още нещо…

Тази година, освен повече настроение и позитивни емоции, лятото ни донесе и поредното криейтив задание. Може да кажем, че то беше по-различно… не просто обикновен брийф за обикновена лятна кампания, а нещо много по-мащабно. Този път главната цел беше амбициозна. Не само да сътворим една успешна лятна кампания, а да успеем да позиционираме Galleria Бургас като най-добрия мол по Южното Черноморие. Трябваше всеки преминаващ турист или гост на града да преоткрие шопинга в търговския център.

Е, фрийковете знаем как да се справяме в такива ситуации. Не сме изявени миксолози, но забъркахме по един свеж летен коктейл, настанихме се удобно, и се гмурнахме в дълбоките води на брейнсторма.

Инсайт

Първата и може би най-силна асоциация, която се визуализира в мозъка на всеки, чул думата „Лято“, със сигурност е море. Всички тръпнем в очакване за лятната почивка на плажа, където да съберем слънчеви лъчи, тен и да вдишаме дълбоко от морския бриз.

Изхождайки от този инсайт, се досетихме, че много от нас забравят по нещо от вълнение по предстоящото пътуване. Именно така достигнахме и до перфектния слоган за кампанията ни – „Морето е за перфектния тен, Galleria Бургас е за перфектната модна визия“.

Криейтив

След перфектния слоган идва и времето за създаване на перфектната визия, която да хармонира с него и в същото време да го подчертае. При създаването на дизайна искахме да постигнем ефекта „уау“, който да грабне както българските туристи, така и чужденците. Така се роди и тази бонбонена визия, която приковава вниманието на потребителите В-Е-Д-Н-А-Г-А.

GB_Summer_Campaign_2021_Fb_post_BG

Развитие на кампанията

Започнахме с активно разпространение на кампанията в социалните медии. Своевременно продължихме и с офлайн рекламни активности както в мола, така и в Бургас и околността. Целта беше да позиционираме Galleria Бургас на колкото се може повече ключови точки. Именно за това, свежата ни ключова визия можеше да бъде видяна на много ситилайтове и спирки в града и околността.

Бургас

Разбира се, не се спряхме до тук. Позиционирахме се на една от най-ключовите туристически локации – спирките до летището.

Galleria Бургас

Междувременно раздавахме и флаери, за да можем да достигнем до възможно най-много потребители.

кампания за Galleria Бургас PREVIEW_GB_Summer_Campaign_2021_Flayer_A5_back

Резултати

Стартирахме лятната си кампания няколко дни преди най-горещия месец от годината, а именно август. Южното Черноморие не спираше да прилива от туристи, които със сигурност се превърнаха и в клиенти на Galleria Бургас.

Може да заявим, че успяхме да изплуваме от дълбокия брийф и да сътворим поредната лятна кампания, с която да се похвалим.

Е, предизвикателставата ни не спират до тук. Следете блога ни, за да не изпуснете нито едно от новите преживявания на фрийковете.

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ