Звънец за награди в Mall Markovo Tepe

Когато удари звънец за криейтив на кампании – това ни е най-любимото. Но когато говорим за Back to School – всички знаем колко трудно вече е да си оригинален.

Лятото неусетно мина, а с него дойде и точно това предизвикателство – да организираме поредната кампания за първия учебен ден, но този път за нашия нов клиент – Mall Markovo Tepe. И така, звънецът за следващия училищен брейнсторминг на екипа ни – официално БИ. Трудностите, пред които бяхме поставени, бяха две – Как да генерираме поредната криейтив идея, имайки предвид, че организираме Back To School за мол осми пореден път. Другото предизвикателство беше – как да генерираме не просто поредния криейтив, а изцяло нова механика и криейтив, в които да сме първи.

Задачата беше изключително трудно, но фрийковете сме изключително луди и мотивирани, за да се предадем пред ново изпитание. Не спирахме да вярваме в това, че криейтив кладенецът е безкраен и винаги можеш да стигнеш до нова идея и прозрение, които да родят оригиналността – стига само да се гмуркаш с желание.

Така и стана!

Стигнахме до уникална и простичка механика, с последващ криейтив за Back to School кампанията на Mall Markovo Tepe. А както всички знаем, гениалното винаги се крие в простичките неща в живота. В следващите редове ще ви запознаем с кампанията ни:

ИНСАЙТ

Когато говорим за училище, един от главните символи, с които го асоциираме, е училищния звънец за час. Всички помним как той създаваше емоция у нас- някои се мотивираха, други си ги дразнеше, защото беше момента „ох, айде пак обратно в час“. И тъй като деня на първия звънец бе 15 септември, решихме че пряко ще участва в нашата механика. Само че нашия звънец щеше да носи само радост и вълнение. Звънецът на Mall Markovo Tepe бе звънецът за награди.

МЕХАНИКА

В периода на кампанията, потребителите трябваше пазаруват на минимална стойност 50лв., а след това да посетят Инфодеск и да регистрират своята касова бележка. След като го направят, там ги очакваха 5 училищни звънеца, но само един беше със звънче. Задачата беше лесна – да познаят кой звънец звъни. Хванеха ли празвилния, с който могат да позвънят, печелеха награда.

КРИЕЙТИВ

Получи се един страхотен краен резултат – креативен, с ясно и разбираемо послание. Слоган, шрифт, обект – напълно комуникираха инсайта зад механиката на кампанията ни – звънеца на Mall Markovo Tepe, който носи само вълнение и награди.

звънец

Освен официалната кампания, решихме че ще направим училищния дух за награди в мола още по-голям, затова към механиката добавихме още един елемент, който бе изненада за потребителите. В периода на кампанията вървеше радиоспот в коридорите на мола, в който имаше игра закачка. Посланието беше следното – чуеш ли, че училищният звънец в Mall Markovo Tepe е ударил, трябва да отидеш бързо до Инфодеск и да регистрираш своята бележка на стойност 50лв., а първият направил го – печелеше сигурна награда.

Организирахме кампанията в уикенда преди 15-и септември, 10-11.09.2022г. Резултатът надмина очакванията ни и кампанията се оказа много успешна. Това ни доведе и до решението да удължим периода й, като я организирахме и уикенда след 15.09 – 17-18.09.2022г. Криейтивът ни се разшумя бързо из социалните медии и изглеждаше така:

звънец звънецзвънец звънец

Така стартът на кампанията бе поставен, а в мола витаеше училищния дух.

звънецзвънец
звънец
 

Щастливи деца, родители, клиент…разбира се, и ние. Още по-щастливи може да бъдем само ако знаем, че следите блога ни.

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ