„Не го познаваш, а те вълнува“ или как наложихме напълно непознат китайски автомобилен бранд на българския пазар

Когато никому неизвестният автомобилен бранд китайски SUV автомобили „Haval стъпи в България, веднага се изправи пред логичния проблем как да привлече вниманието на взискателния български потребител и да го убеди, че си струва. Определено нелека задача, но не и за нашия бомбастичен криейтив екип.

За щастие продуктът идваше с безспорен пакет от предимства спрямо останалите автомобили от същия клас.. Богато оборудване на автомобила още на базово ниво, високо качество на вложените материали и не на последно място – над 30% ценово предимство. Уау, нали? Оставаше само да убедим аудиторията да му даде шанс, след това резултатите бяха гарантирани заради чудесните конкурентни предимства на автомобила.

След като отхвърлихме стотици идеи, решихме да заложим на вечния човешки стремеж към изследователство – новото, непознатото винаги е обгърнато от някаква привлекателна мистериозност и неподправен копнеж. Така се роди и един от любимите ни слогани за кампания ever:

„НЕ ГО ПОЗНАВАШ, А ТЕ ВЪЛНУВА“

1

Луксозната визия на самия автомобил чудесно допълни ефирното усещане, което носи на потенциалните клиенти и със сигурност поражда желание да се докоснеш до него и да го „опознаеш“. Продължихме с брандиране на модела Haval H2 и резултатите бяха повече от добри:

3

И онлайн комуникацията ни продължи да следва същата линия и съвсем скоро все повече ентусиасти проявиха интерес към новото допълнение към SUV пазара:

4 copy

5

След изключително успешното ни внедряване на марката и в частност модела H2 в България, естествено продължение на партньорството ни беше и представянето на следващия модел – Haval H6.

Кампанията за H6 – по-големият и нов модел на H2, стъпваше на вече установената връзка с бранда и създаденото доверие у българските потребители. Оставаше само да намерим подходящ начин да подчертаем предимствата на модела. А те са – безкомпромисна сигурност, внимание към детайлите, интуитивно управление, истинско очарование и съвсем ново усещане, породено от интеракцията с този SUV автомобил. Визията, както се досещате, се получи повече от добре:

„НОВО УСЕЩАНЕ ЗА ПЪТЯ

НОВИ ТЕХНОЛОГИИ. НОВИ ЕМОЦИИ.“

6

Хармоничната цветова композиция, финият дизайн и силният слоган дадоха началото на една супер успешна кампания, като отново подчертахме, че „новото“ не е нужно да бъде посрещнато с недоверие, а напротив – има огромна притегателна сила, особено в комбинация с положителни асоциации като „усещане“, „технологии“, „емоции“.

Разчупихме визията и в привлекателни дигитални формати:

77

Информативна целева страница с приятен дизайн и отново детайлно, емоционално подчертаване на предимствата на модела – https://haval.bg/the-suv-leader/

А на билборд изглежда също толкова добре и определено грабва погледа и поражда желание за среща.

238a

Клиентите на българския пазар вече добре познаваха и общуваха с бранда и дойде време за една малко по-различна кампания за обратно изкупуване на стари автомобили – клиентите получиха възможността да сменят своя стар автомобил за чисто нов Haval H2 или H6, а заедно с това получиха и малкото удоволствие да взаимодействат с нашата забавна целева страница за кампанията и слайдерът , който променяше автомобила и посоката, като отново акцентът падна на „новото“, „промяната“, „посоката“https://haval.bg/buy-back/

СМЕНЕТЕ АВТОМОБИЛА

СМЕНЕТЕ ПОСОКАТА“

9

Следващата ни приятна задача беше кампания за стимулиране на интереса на потребителите към тест-драйв на някои от моделите. След мащабен брейнсторминг и повторно щателно проучване на предимствата на автомобила се роди и страхотният ни инсайт за кампанията. Светлините на Haval H6 са толкова добри, че определено си струва клиентът действително да ги изпробва. А и основният таргет на бранда – работещите хора над 35 години на мениджърски позиции или със собствен бизнес, са заети през светлата част на деня. Защо да не им предложим един нестандартен досег до марката тогава? Положително ще им хареса. И така ги поканихме на различно вечерно изживяване – нощен тест-драйв на Haval H6.

„ЕЛА И ТЕСТВАЙ

НОВИЯ HAVAL H6.

ЩЕ ТИ ХАРЕСА.“

10-2

Първата ни „нощна визия“ изглеждаше чудесно в различни дигитални формати и се прие добре от аудиторията.

11

По време на зимните кампании на бранда получихме възможността и да създадем нещо откровено забавно и приятно. Какво беше то? Визия за ски гардероб:

Snow-media-2019-(12)

А после се заехме и с част от печатната комуникация на бранда – очарователна коледна картичка и ценовите листи за двата модела Haval H2 & H6.

12

69749693_2340117816104631_1443371734605496320_n

Доволни от постигнатите резултати и доброто партньорство с Haval, очакваме и следващите ни предизвикателни, иновативни и креативни проекти с бранда. А вие продължавайте да ни следите и да очаквате новите ни добри попадения, полезни практики и ценни съвети.

КОМЕНТАРИ