
Ключова визия за ключов момент
Опитът ни в ритейл сектора за пореден път ни доведе до нов ритейл парк. Предстоеше откриването на новия търговски обект в Пловдив, който несъмнено бе проект с мащаб. Проектът имаше нужда от позициониране.
Инвеститорът и проектът
PARK MAXX се подготвяше да отвори врати в сърцето на града под тепетата, и то не къде да е, а в един от най-гъсто населените квартали на Пловдив – “Кючук Париж“ – между бул. “Кукленско шосе“ и ул. “Индустриална“. И това не бе всичко ключово. Паркът се изгражда на терен от близо 42 декара и търговска площ, надхвърляща 20 000 кв.м, PARK MAXX бе замислен не само най-големият ритейл парк в Пловдив, но и един от най-мащабните проекти в цяла България.
Ритейл паркът събира на едно място разнообразие от магазини, обекти за услуги и заведения като Лидл, Техномаркет, Прокредит Банк, сладкарница НИКО, аптека, оптика, дрогерия, модни магазини, детски център, фитнес и още много други, които ще се включат поетапно в развитието на проекта.
Инсайт
Когато PARK MAXX се обърна към нас, той беше вече готов с лого и впечатляващ микс от търговски обекти. И все пак му липсваше нещо ключово – ясна и отличаваща се визуална идентичност, която да накара жителите на града да научат и говорят за него – предстоеше да бъде позициониран. Фрийковете се заехме със задачата да придадем идеята за мащабност на парка, многообразието от търговски обекти и ключовата локация.
Знаехме, че Пловдив е пазар с висока конкурентност по отношение на модерни търговски обекти – молове и ритейл паркове, затова се съсредоточихме върху ключовите предимства на парка и подходихме стратегически, търсейки послание, което да се усети като “мястото за всеки“ –семейство, спортен тип, fashion queen или офис дама. И така стигнахме до …….
Криейтивът
Създадохме ключова визия и слоган, които хем ясно, хем креативно и хитроумни да казват, че PARK MAXX е ритейл паркът на максимум възможностите. Във визията включихме различни “персонажи“, които отразяват таргет групите на парка – от семейни потребители до млади хора със спортен дух или моден усет. Това затвърди и подчерта усещането, че PARK MAXX е не просто търговски обект, а място за всеки.
Подходихме с внимание към цветовата палитра, така че да спазим хем цветовете на наложеното лого, хем да придадем усещането за свежест и нещо ново. Композиционно искахме да подчертаем идеята, че паркът е място за всеки, но и визията да изпъква в градската среда и онлайн средата.
Медиа планиране и резултати
За да осигурим силно присъствие в града и да анонсираме предстоящото откриване на ритейл парка – етап 1, стартирахме двумесечна OOH кампания, като позиционирахме ключовата визия на ключови локации из целия Пловдив – център, в близост до големи пътни артерии, жилищни зони и всякакви ключови и комуникативни точки.
PARK MAXX е само един от многото примери по посока как добрият криейтив, комбиниран със стратегическо мислене и усет за потребителските нужди, може да позиционира отлично един бранд.
Следи блога ни, за да видиш още вдъхновяващи проекти от света на позиционирането и MAXX креативността.