Нестандартен поглед над съвсем стандартна кампания – Зимни намаления
Зимните и летните намаления в търговските центрове са обичайно трудна кампания за криейтив отделите, защото основната асоциация, заложена в тях, е чиста и съвсем проста – намаленията. Няма го коледният дух, или романтиката за Свети Валентин, няма го детският трепет, изобщо нищо няма освен прости сметки – плащаш малко, получаваш много.
През 2017-та година решихме, че ще стопим зимата, ама наистина – с горещи намаления. И именно от там, изгождаше инсайтът ни – всеки чака пролетта, да се разтопят ледовете. И ние казахме на потребители, че можем да го направим. Визуализирахме идеята ни с наситено синя визия и достатъчно привличащ вниманието слоган – „Стопихме зимата“. Няма смисъл да казваме, че кампанията премина изключително успешно и хиляди се възползваха от Януарските намаления.
А за да заинтригуваме потребителите още повече, разтопихме ледовете буквално.
Миналата година, обаче, ни налегна едно небивало вдъхновение и ентусиазъм и решихме да се мъчим, докато не създадем най-яката и творческа кампания, възможна за едни обикновени и до болка познати намаления. Така, залагайки на нестандартните идеи и съмнителните прозрения се сдобихме със семпла, чисто визуално, визия, изпълнена с много съдържание. Даже не една, а цели 3 визии, защото идеята ни този път беше наистина да говорим на хората, за което ни трябваха цели 3 изречения.
Кампанията Зимни намаления в молове Galleria Stara Zagora & Galleria Burgas този път е „чисто копирайтърска“, но инсайтите зад всяка визия са толкова истински и лични, че дори успяхме да убедим клиента, че една толкова семпла визия, съдържаща основно текст и съвсем никакви писъци „НАМАЛЕНИЯ!!!“, ще проработи.
А няма как да не проработи, защото наистина знаем какво си мисли всеки от нас точно след като се е сдобил с купчина подаръци от роднини в коледната нощ и щастливо ги е разопаковал… а именно „Честно ли пак пижама?“
И в този момент се заражда искрата на намерението да си купиш ей сега, след Нова Година, подаръка, който си искал, но, уви, не си получил:
В последствие добавихме и останалите мисли, които се стрелкат през главите ни точно преди зимните намаления – че коледната лудница най-после е свършила, купили сме всичко за всички, само не сме намерили време да се погрижи за себе си. Но сега, в тишината на празните следпразнични молове, най-после ще отделим момент да се поглезим и да си подарим нещо хубаво:
Или че е дошъл краят на излишно завишените цени, защото, хей, кога, ако не на Коледа, могат да ни принудят да похарчим шокиращо много пари, за да видим грейналото изражение на любимите ни хора:
Така и трите визии бяха използвани по време на кампанията, като билбордите заляха целите градове и всеки можеше да попадне на своето си послание, в което най-пълно ще припознае себе си. Как няма да си купиш подарък, като видиш това приятно подканване? ????
Същият принцип беше заложен и в комуникацията ни в социалните мрежи. Подготвихме 3 визии, сменяни на 10 дни, и прекрасна видео-корица, която примамващо поклаща етикетчето с намаленията:
И тази година предизвикателството беше още по-голямо. Позовавайки се на точните инсайти, трябваше отново да бъдем смели, креативни и заинтригуващи. И в месеца, в който всички са изхарчили парите си и са леко унили, ние „взривихме“ социалните мрежи.
Избухнахме – буквално! А инсайтът ни изхождаше от желанието за промяна, свързано с началото на годината. А защо не и на новия стил? Визията визуализира истински „взрив“ от емоции, а слоганът изцяло комуникира с таргет потребителите ни. „Стилът взривява“, наистина! А вярвате ли ни, че визията, идеята и слогана са направени само за 2 часа. А достигна до над 70 000 потребителя.
И така – не е необходимо да се придържаме към клишетата. Всяка кампания може да бъде пречупена по нов, нестандартен начин и преди всичко да ви донесе удоволствие изпълнението й. Скоро ще разкажем и за топлите намаления, а именно – летните. Следете блога ни.