LAZARINI: Преобразяването на Един Моден Бранд за Мъже
Едно от любимите ни неща е да помагаме на брандове да преоткриват себе си и своята идентичност! Затова бяхме пълни с ентусизаъм и идеи, когато собствениците на модния бранд LAZARINI дойдоха в офиса на Social Freaks. Те търсеха нов и свеж подход, по който да презентират бизнеса си и да достигнат до по-млада аудитория, а ние приехме предизвикателството да бъдем тяхната криейтив агенция – да създадем стратегия за бъдещото им развитие и изцяло да трансформираме бранда и начина, по който хората го възприемат.
Ето и кратък пътепис на нашето бранд пътешествие, в търсене на новата идентичност на модния бранд LAZARINI.
***
Започнахме от Логото и Слоугъна
Не искахме да „избягаме“ прекалено много от оригиналната визия на логото им – все пак брандът е на българския пазар от 21 години. Това, което направихме беше да опростим максимално дизайна на логото, като същевременно запазихме емблемaтичната извивка на „R“ в LAZARINI, както и основните брандови цветове – черно, червено и бяло.
Знаейки целите на бизнеса да достигне до нова и по-млада аудитория започнахме да мъдруваме за нов слоугън, който добре би описвал идентичността на бизнеса и неговата основна цел. След няколко часа брейнстормване, писане и задраскване, остана семплото „Облечи се добре“ – кратко и ясно послание (като за мъже), което комуникира една простичка концепция: „Мъже, с дрехите на LAZARINI ще изглеждате добре“ и то на поносима за джоба на всеки работещ мъж цена.
Но какво е един бранд без лице, с което хората да се идентифицират? Затова …
***
Намерихме Новото Лице на Бизнеса
Търсихме образ, който да въплъщава младия, модерен градски мъж, който знае как да се облича добре и може да намери всичко по вкуса си в магазините на LAZARINI. И за щастие търсенето ни се увенча с успех. Облечен от глава до пети с дрехи и аксесоари на бранда, нашият образ се въплъти успешно в Калоян – новото лице на добре познатия бранд.
***
Предложихме Нов Стайлинг
Знаехме че модерният, градски мъж обича да е добре облечен по всяко време и за всеки повод. Затова за Калоян подбрахме няколко визии – всяка от различна ситуация в ежедневието на мъжа. Експериментирахме с цветове, аксесоари и сме доволни от резултата.
Създадохме и специална фотосесия от flatlay кадри, с които искахме да покажем различни комбинации, визии и съчетаването им с аксесоари – папионки, обувки, колани и шалове.
И за да бъде новата бранд идентичност на LAZARINI добре презентирана и онлайн …
***
Създадохме Нов Сайт
Решихме новият онлайн дом на бранда да е с минималистичен дизайн на бял фон, на който да блеснат визиите, които бяхме подготвили. А в престоящите месеци ще работим усилено, за да превърнем сайта на LAZARINI и в отлично работеща платфoрма за онлайн пазаруване.
Посетете сайта на LAZARINI: http://lazarini.eu
***
Пренесохме Посланието на Бранда в Социалните Медии
Специално за Facebook последователите на LAZARINI решихме да бъдем максимално практични. Затова създадохме редица рубрики и визии, с които да привлечем вниманието им и да им дадем полезно съдържание – модни съвети за мъже, вдъхновяващи цитати, идеи за визии и видео клипове как да подбират и комбинират дрехите си.
Също така започнахме целенасочено да достигаме до нови групи от хора чрез съдържанието, което споделяме във facebook визитката на бранда.
***
Какво Предстои?
Пълната промяна на LAZARINI е в самото начало. Предстоят ни десетки нови кампании, чрез които ще поставим бранда отново на модната карта на България и ще направим името LAZARINI действително разпознаваемо и обичано от българския мъж. Засега няма да издаваме какво сме намислили, но за да сте в крачка с всичко, което правим, не забрваяйте да последвате бранда в социалните медии:
Lazarini Facebook: https://www.facebook.com/Lazarini
Lazarini Instagram: https://www.instagram.com/lazarinibg
***
А магазините им може да намерите в Пловдив, Бургас и Стара Загора.