Мечтата за Италия в основата на бранд за козметика
В очакване на идващата зима, в Social Freaks получихме брийф не откъде да е, а от топла Италия. С нас се свърза един сравнително нов бранд за козметика – Imperium Est, който имаше възможност за успешно позициониране не само в Италия, а и на международно ниво. За бранд идеята и какво сътворихме, ще разкажем в следващите редове.
Най-отличителната черта на бранда
Продуктите на бранда за козметика, Imperium Est, се характеризираха с две основни конкурентни предимства, които ги отличаваха от повечето брандове на пазара – технологията Airglass Slim Refill на опаковката и една от съставките на продуктите – олио от канабис. Airglass Slim Refill опаковката се грижи за околната среда, като намалява генерирането на отпадъци и допринася за по-дълготраен живот на съдържанието. Освен това опаковката е не само в полза на околната среда, а и на самите потребители, които могат да я използват за многократна употреба, а от това и да пестят. Олиото от канабис пък се отличава със силно антиоксидантно и противовъзпалително действие, което спомага за лечението на редица кожни проблеми – акне, сухота, дерматит, атопична кожа и т.н.
Бранд идеята
Самото бранд име е вдъхновено от фразата „Imperare sibi maximum imperium est“ на знаменития Сенека, която означава „Да заповядваш на себе си е най-голямата власт“. След качеството и предимствата на тази козметика, второто най-важно е да ви запознаем с бранд идеята, а тя е дълбоко засегната от същността на Италия. Говорейки за Италия веднага правим дълбока връзка с три неща – мистика, изкуство и усъвършенстване. Е, това са и трите основни комуникационни линии, които заложихме при изграждането на стилистиката и създаването на качествени послания. Нито клиентът, нито ние фрийковете искахме да следваме наложените и повтарящи се диетични модели на козметичните брандове – преди и след използването на продуктите. Клиентът и ние, искахме да разчупим стереотипите наложени в козметичната индустрия.
С парче пица под ръка и чаша бяло вино, започнахме да мислим по инсайтите.
Идентичността, стилистиката и комуникацията, която създадохме се отличаваше с чиста и характерна линия на дизайн, която дълбоко засягаше мечтата за Италия . Разделихме постовете на две основни групи – продуктови и ангажиращи.
Втората ни комуникационна линия бе въвличането на темата за самоусъвършенстване и развитие на личността, породена от дълбокия инсайт, че красотата започва първо отвътре. Инсайтът беше много добре интерпретиран в продуктовите постовете, които ще разкрием малко по-нататък в статията.
Продуктовите визии
Арт дирекция
Изчистен фон, в комбинация с материя от шифон, която символизира нежността и естетиката. Това са качества, които стоят зад бранда за козметика Imperium Est. А също и емоцията, която носи със себе си продукта, а именно – елегантност, усъвършенстване и себеосъзнаване.
Почерпихме вдъхновение от неразрушимата връзка между човека и природата, комбинирайки усещането за изисканост и чистота. Заложихме изцяло на семплата стилистика с геометрични фигури. Те репрезентират четирите елемента – въздух, земя, огън, вода, с които се свързва конкретната продуктова серия.
Време да те прехвърлим в мистичния свят на копирайтинга.
ТУК можеш да прочетеш много полезни и приятни статии, които със сигурност ще ти бъдат от полза и с помощта на които ще разбереш как най-правилно да се грижиш за вътрешната и за външната си красота. Темата за личностно усъвършенстване е главен акцент в блог статиите. Те добавят стойност за потребителите на бранда и ги предизвикват да не бъдат просто потребители, а създатели. На себе си на първо място .
А за черешка….създаваме и видеа, които не просто да разкажат за продукта или статията, а да създадат преживяване.
Ето как изглежда едно продуктово видео.
А как изглеждаше видео за статия.
Ако пък искаш да разгледаш всички видеа, които сме създали до момента, можеш да го направиш в официалния Youtube канал на Imperium Est – ТУК
И така, с много любов, страст и любопитство, успяхме да наложим бранд идеята в цялостната комуникация на Imperium Est. Основната ни грижа беше се не просто комуникация на козметичен бранд, а създаване на цяло преживяване. Преживяване изпълнено с много мистика, изисканост, стил и мотивация за саморабота.
Не забравяй да се грижиш за кожата си, но най-вече не забравяй за вътрешната си красота и сила. Може да помогне и като следиш блога ни.