Гласът на един пъстър бранд – „Photosynthesis“ – място за фотография, хора и идеи
Ако има една дума, с която да опишем този бранд в това кейс стъди, то тя е ДИНАМИКА.
И все пак това е само една от думите, с които бихме описали нашия клиент Photosynthesis – място за фотография, хора и идеи. А можем да кажем много, и то от сърце.
Когато дойдоха при нас, тази динамика кипеше с пълна пара. Започваха фестивал за своята 10-годишнина, чиято програма бе изпълнена с изложби, промоции, лектори, уъркшопи и какво ли не друго вдъхновение за фотографите. А ние бяхме до тях, за да им помогнем да споделят празника си с повече хора в социалните медии.
Малка част от работата ни по фестивала:
Корици:
Постове:
Празненството, както всяко друго, стигна и своя край, а Photosynthesis решиха да изберат нас за своя агенция. Динамиката, обаче, никак не беше утихнала. Събития, изложби, промоции, пленери, workshop-и продължаваха, а ние трябваше да намерим посоката за присъствието на бранда в социалните медии. Видяхме, че едно нещо бе константа. Над ежедневната глъчка във Photosynthesis – те са най-вече общност. „Място за фотография, хора и идеи“. И такива и искахме да ги представим пред феновете им и пред бъдещите им такива. За да ангажираме фотографите на България разбрахме, че ни трябва силно специфично съдържание, затова решихме просто да говорим на фотографите… като на фотографи.
Говорехме за фотографията:
За любопитности и за историята й:
Говорехме за особенностите на фотографския живот:
Шегувахме се:
Задавахме въпроси:
И други разнообразни неща:
И… празнувахме празници по свой собствен начин:
Със съдържанието, което създаваме, показвахме че при Photosynthesis винаги има какво да се чуе, от какво да се посмееш и от какво да се вдъхновиш. Привличахме и нови хора към общността им, които не бяха чували за тях, да се запознаят с мястото за фотография, което говори на техния език.
А както и също се оказа – фотографите са лоялни клиенти и това много помогна за комуникирането на многото и различни техни промоции.
Във всичко това самите ние намерихме страстта си към фотографията и се влюбихме в бранда.
Дори и сега, вече почти две години екшънът не е спира. На Facebook страницата им винаги присъстват поне 2 предстоящи събития, а в сайта им е трудно да не намерите интересна промоция за себе си, дори и почти да не ви влече към фотографията. 😉
А за още любопитни истории, не спирайте да ни следвате – нас и страницата ни. 😉