Как да Създадете и Поддържате Бизнес Страница в LinkedIn: от-до!

Става въпрос за бизнес?! Мястото определено е LinkedIn: най-голямата социална мрежа за професионалисти в света!

Все повече хора се обръщат към LinkedIn, търсейки кариерно развитие. Това са хора, които живо се интересуват от компании, техните услуги и корпоративното им послание. Разбирайки това, над 2 милиона компании инвестират усилия и финансов ресурс, за да достигнат до правилния кръг от клиенти. Как? Чрез бизнес страница, която ясно комуникира идентичността и услугите им!

Създаването на бизнес страница е лесно! Трябват ви само лого, банер и кратко описание! Но това е само началото!

create-a-page-linkedin

Прочетете нашите 13 съвета за успешно поддържане на LinkedIn бизнес страница:

1. Познавайте аудиторията си добре

Преди да създадете своята бизнес страница е важно да знаете каква аудитория искате да достигнете чрез нея. Проучете профилите на реални хора, които ползват LinkedIn, за да установите какви са интересите им и кои други компании следят. Така лесно ще прецените как да позиционирате страницата си.

2. Превърнете страницата си в оазис от полезна информация

Имайки предвид кои са клиентите ви и какво ги вълнува, превърнете страницата си в място, където всеки ден те могат да получават полезна информация за вашия бизнес и бранш.

3. Направете страницата си лесна за намиране

Искате правилните хора да намират бизнеса ви? Тогава в страницата си добавете детайлна информация за дейността на компанията ви, сфера на вашата компетенция и полезни връзка с вашия корпоративен сайт, блог и социални медии.

Неоспорим плюс на бизнес страниците в LinkedIn е, че винаги излизат на челни места в Google. Така че помогнете на други професионалисти и потенциални клиети да ви намерят по-лесно!

4. Изградете общност от последователи

LinkedIn е най-голямата социална мрежа за професионалисти в светa. Лесно можете да достигнете правилните хора, които да се превърнат в общност от поддръжници, разпространяващи мълвата за вашия бранд. Колкото повече хора знаят за компанията и услугите, които предлагате, толкова повече бизнес ще привлечете чрез препоръка „от уста на уста“.

5. Ангажирайте служителите си

Служителите ви са вашите най-лоялни поддръжници. Насърчете ги да добавят длъжността си във вашата компания към личните си профили. Това автоматично ще ги направи последователи на страницата и ще ви доведе до повече трафик.

job-position-inkedin

6. Превърнете клиентите си във верни последователи

Настоящите ви клиенти знаят стойността, която им предлагате. Дайте им платформа, чрез която могат да споделят позитивното си изживяване като ги поканите да последват вашата бизнес страница. Не забравяйте да добавите сайта, блога и служебните си имейли бутона „Последвай ни“ като връзка към LinkedIn.

linkedin-button

7. Промотирайте бранда си в LinkedIn групи

Намерете групи, свързани с дейността на вашия бранд или индустрия, присъединете се към тях и участвайте активно в дискусиите. Добавяйте стойност в групите като споделяте ценна информация и ресурси от вашата страница. Това отново ще повиши трафика ви.

groups-linkedin

8. Използвайте LinkedIn Ads и Sponsored Updates

Достигнете до хора извън вашата мрежа и рекламирайте бизнеса си пред всеки чрез LinkedIn Ads и Sponsored Updates. Когато използвате таргетирани критерии като длъжност, георграфско местоположение и/или индустрия много по-лесно може да достигнете до точните хора, които да разгласят новината за вашия бизнес.

sponsored-ads-linkedin

9. Проследете прогреса си

Използвайте раздела Analytics в страницата ви, за да разберете какъв тип хора достигате, техните интереси и поведение. Разгледайте как последователите ви откликват на съдържанието, което споделяте. Експериментирайте с времето, когато публикувате – ден, час, тема и медиен формат – така лесно ще разберете какво работи най-добре за вашата аудитория. И когато намерите формулата, следвайте я с постоянство!

analytics-business-page-linkedin

10. Създайте разнообразен микс от завладяващо съдържание

Вашите последователи са мощен канал за популярността на компанията ви. Така че споделяйте качествено съдържание, подходящо за тях и всекидневно публикувайте информация, която показва вашата компетентност, умения и лидерство на пазара. Споделяйте полезни статии, новости от кухнята на фирмата, вдъхновение и много други. Не се фокусирайте единствено върху самореклама!

Различни видове медиа, като снимки и видео клипове, могат драстично да повишат коментарите и споделянията на публикациите ви. Използвайте тези формати, заедно със SlideShare презентациите и линкове към статии за максимални ангажирамнт на феновете.

11. Публикувайте често
Компании, които публикуват 20 пъти месечно, достигат средно 60% от аудиторията си. Така че си изградете график на публикуване, за да могат последователите ви да разчитат на това да ги държите навременно информирани.

12. Насърчавайте феновете си да коментират и споделят публикациите ви
Всяко харесване, коментар и споделяне увеличава обхвата ви в мрежата на LinkedIn. Например, ако споделите вдъхновяващ цитат, помолите феновете си да харесат снимката, ако са съгласни с казаното или да споделят техните любими цитати.

13. Отговаряйте на коментари и въпроси
За да изградите лоялност и да продължите разговора с последователите си, създайте си навик да откликвате на техните коментари и въпроси. Хората обичат да знаят, че са чути!

Не забравяйте, че успешните бизнес страници в LinkedIn изискват стратегическо планиране, постоянство и навременна комуникация с клиентите, но със сигурност трудът си заслужава. Дългосрочно, усилията в LinkedIn се отплащат с нови бизнес възможности, повече клиенти и ключови партньорства – именно това, от което се нуждае всеки бизнес!

Ели основава студио за уеб дизайн и мултимедия през 2003. Прави МБА по Маркетинг към City University of Seattle и дава криле на любовта си към маркетинга и дигиталния свят създавайки "социалните откачалки". Ели ще обикне вашия бранд и ще работи за него - ще ви каже къде грешите, ще създаде стратегия и ще се грижи за онлайн растежа ви.А когато не говори за работа, може да я чуете да пее в някой клуб.

КОМЕНТАРИ