Време е за ФАРА

Със старта на пролетния сезон започна и вълната от маркетинг и бизнес събития в страната. В града на тепетата те изобилстват, като перлата в короната на тазгодишната поредица определено е ФАРА 2018 – единственият форум за креативната и рекламна индустрия в страната.

Като партньори на събитието и единствената креативна агенция в Пловдив, ние от Social Freaks решихме, че е редно да разкажем малко повече за него, по възможност на по-достъпен и разбираем език за маркетинг професионалистите и ентусиастите.

Да започнем от начало.

КОГА, КЪДЕ и КОЙ?

ФАРА 2018 ще се проведе между 7 и 9 юни 2018г. в Дом на културата „Борис Христов“. Организира се от БАКА – Българската асоциация на комуникационните агенции, и ще ни срещне с над 500 професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии и всепризнати, международни маркетинг гурута – като цяло правилното място да срещнете новата си креативна агенция, бизнес-партньори и дори конкуренти.

КАКВО ЩЕ ВИДИМ?

Платформата обединява в себе си конкурс за комуникационни идеи (т.е. рекламни идеи и кампании) и лекционен панел с участието на уважавани международни авторитети в областта на маркетинга и рекламата.

На първия ден от фестивала ще имаме възможност да се насладим на творческите постижения на редица отличили се български и международни агенции, в това число и част от нашата работа. Конкурсът сам по себе си е безкрайно увлекателен. Ще следим в захлас интересните и забавни case study-та, които са претенденти за първите места. Също така ще си изберем персонални фаворити и ще черпим вдъхновение за собствените си бъдещи проекти. За щастие тежката задача по избора на победителите не се пада на нас, а на журиращата комисия, наброяваща зашеметяващата бройка от 21 члена. Чудно как ли се разбират, като знаем прословутата българска непоносимост към единомислието. : )

За да добиете по-ясна представа, можете да разгледате някои от миналогодишните победители:

Следва ден втори. Елате отпочинали и със свежи сили, защото ни очаква ден за учене. Ще се проведат няколко уъркшопа и лекции, водени от безспорни международни професионалисти, като общата тематика на тазгодишния лекционен панел е „Креативност и ефективност“.

И не се отпускайте още, ученето продължава и на третия ден. Ще видим последните 2 лекции, финалната от които е изцяло за маркетолози. Ще послушаме с нестихващ интерес за тенденции, нагласи, поведение и изследвания, милениали и поколението Z. И още има, дори не сме изчерпали темите.

А за да си отпочинем качествено след попиването на толкова информация, фестивалът завършва с бляскава церемония по връчването на наградите. И парти. Не пропускайте партито, гарантираме, че си заслужава.

ЗАЩО СИ СТРУВА?

Струва си по ред причини, дори ни е трудно да изберем най-важните. За всеки бизнес е важно да има общ поглед над силата на криейтива и актуалните цялостни рекламни решения. По-доброто познаване на основните принципи на рекламния бранш може да помогне много при избора на криейтив агенция, при самата комуникация и работа с нея – за създаването на по-ясни и качествени брийфове например. А възможността за среща и нетуъркинг с агенциите е също изключително полезна.

Развитието на рекламната дейност набира голяма скорост, особено в Пловдив и региона, и ние като партньор на ФАРА, се чувстваме лично отговорни да ви помогнем да се озовете на гребена на вълната на прогреса, защото добрите резултати винаги са плод на съвместни усилия и ентусиазъм.

КАКВО НОВО?

Посланието на фестивала тази година е „Работим заедно. Печелим заедно“, защото най-стойностните кампании са резултат от съвместната работа между двете страни, a споделени са не само усилията, но и удовлетворението от постигнатите успехи. Това е причината тази година за първи път наградата да е разделена на две части – една за агенцията и една за клиента.

А ако едната част от Звездата на ФАРА има шанс да се озове на Вашето бюро, присъствието си е направо задължително.

И ПОСЛЕДНО – КАК МОЖЕМ ДА ПРИСЪСТВАМЕ?

Пропуски за събитието можете да откриете на официалната страница на фестивала, хитроумно скрити в секцията Акредитация. Промоционалните цени са валидни до 31.05.2018г.

И така – ако сме пропуснали да отговорим на някои важни въпроси, които не Ви дават мира, не се колебайте да ни попитате. Ако не – чакаме с нетърпение да се запознаем 🙂

Ели основава студио за уеб дизайн и мултимедия през 2003. Прави МБА по Маркетинг към City University of Seattle и дава криле на любовта си към маркетинга и дигиталния свят създавайки "социалните откачалки". Ели ще обикне вашия бранд и ще работи за него - ще ви каже къде грешите, ще създаде стратегия и ще се грижи за онлайн растежа ви.А когато не говори за работа, може да я чуете да пее в някой клуб.

КОМЕНТАРИ