![инфлуенсър](https://blog.socialfreaks.bg/wp-content/uploads/kik_cover.png)
Инфлуенсър маркетинга под лупа или как един ритейл гигант навлезе на българския пазар
Казват, че времето е непрекъсната величина, която тече еднакво за всички наблюдатели. Е, смело можем да твърдим, че не е точно така. За нас и клиента ни всичко започна през лятото на 2020 година, когато за някои времето беше почти спряло, а за нас тепърва се ускоряваше с нечувана скорост. Немският гигант KiK отвори първия си магазин в България, а паралелно с това започна инфлуенсър активността и онлайн комуникацията му в Instagram и Facebook.
И така се впуснахме в океана от текстил
Да, текстил. Предлагането на качествен и същевременно изгоден такъв е в основата на дейността на нашия клиент и представлява 70% от асортимента му. Продуктовата гама включва мъжки, дамски и детски облекла и се допълва от други артикули като подаръци, аксесоари, декорации, играчки и какво ли още не. Днес веригата е сред най-големите търговци на дребно и категорично номер 1 в Европа. Разполага с над 3400 магазина в 12 европейски държави, в които работят над 24 000 души. И като се замислите, всичко е тръгнало от един малък семеен бизнес през 1994.
Мисията ни бе да направим бранда разпознаваем и популярен с големия асортимент и изключително достъпните цени и година по-късно я считаме за успешна! Създадохме и управлявахме онлайн и офлайн кампании по откриването на 9 магазина, 3 от които в столицата. Успешно колаборирахме с над 20 инфлуенсъри, генерирахме над 35 хиляди харесвания в каналите в социалните медии на бранда и постигнахме над средната ангажираност за сектора.
По-долу са част от продуктовите визии, които комуникирахме.
![инфлуенсър маркетинг](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/viber_image_2021-03-16_15-47-54-366x650.jpg)
![маркетинг § инфлуенсър](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/Screen-Shot-2021-03-19-at-16.54.27-450x650.png)
![инфлуенсър маркетинг за ритейл гигант](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/viber_image_2021-03-16_15-47-55-366x650.jpg)
![Screen Shot 2021-03-18 at 19.44.44](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/Screen-Shot-2021-03-18-at-19.44.44-648x650.png)
![KIK_Interesni fakti1](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/KIK_Interesni-fakti1-650x650.png)
Както всички големи брандове, KiK обича инфлуенсърския свят и държеше да е част от него.
Искахме първото откриване на веригата да е подобаващо, затова поканихме в The Mall едни от най-лъчезарните и харесвани лица, които да озарят магазина с присъствието си – Валери, Мона и естествено Дани и Алекс Петканови. Така и стана.
![Facetune_08-06-2020-12-20-16](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/Facetune_08-06-2020-12-20-16-488x650.jpeg)
![Monagocheff](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/Monagocheff-488x650.jpg)
![20200605_142918](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/20200605_142918-650x646.jpg)
И така стигнахме и до нашия любим град – Пловдив.
С всяко поредно откриване успявахме да запълним въздуха в магазина с излъчването на големи и локални инфлуенсъри. Пловдив, меката на нашата агенция, център на вселената ни и извор на креативност, се оказа любимият от всички евенти. За това откриване работихме изключително успешно и с локални инфлуенсъри.
Качественото съдържание е абсолютен приоритет за клиента ни, а форматите, които използваме са най-различни. От любимите снимки, през кратки видео стори-та и по-дългите видео формати в YouTube.
![IMG_8985](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/IMG_8985-488x650.jpeg)
![vibe1r_image_2020-09-28_17-27-27](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/vibe1r_image_2020-09-28_17-27-27-488x650.jpg)
![2020-10-13_13-22-54](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/2020-10-13_13-22-54.jpg)
Бихме искали да ви покажем работата си по всички откривания в страната, но да бъдем честни – кой чете прекалено дълги кейсове?
Oткриването в Плевен протече в компанията на чаровната Теа, страхотната Магдалена и прекрасната Антоанет.
![image0](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/image0-488x650.jpg)
![инфлуенсъри](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/805A6ED5-CB1F-4C2A-84C3-0190A36FB936-487x650.jpg)
![инфлуенсър маркетинг стратегията на KiK](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/1unnamed-350x500.jpg)
![инфлуенсър маркетинг стратегията](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/2.-@natalia.takova-350x500.jpeg)
![image00001](https://socialfreaks.bg/blog/wp-content/uploads/image00001-350x500.jpg)
Из пътешествието ни в различни градове в страната и откриването на нови и нови магазини, затвърдихме идеята, че вече познатият на много инфлуенсър маркетинг е работещ и води до по-добри резултати, особено когато става дума за навлизане на нов пазар и различните му региони на непознат бранд. С всяка кампания, била тя за откриване или на месечна основа, клиентът успява да привлече все повече и повече лоялна аудитория, пък и да разнообрази профилите си с творчеството на българските виртуозни инфлуенсъри.
Запознайте се с различните ни произведения и не изпускайте всекидневните ни сторита на нашия Instagram профил.