B2B – как 3D принтирането добави стойност във време на пандемия
В тежките условия на CoVid пандемията е трудно както за хората, така и за бизнеca. Все пак за много индустрии пандемията се оказа невероятна възможност за растеж. Такъв е секторът на 3D принтирането. Неговата технология се превърна в ключова за производството на много изделия, нужни по време на пандемия – от шлемове до детайли за медицинската индустрия. То предостави и възможност на много бизнеси да продължат работа си и да произведат сами нужните елементи, без да са зависими от провалени доставки. Така B2N избра точния момент да се позиционира успешно онлайн. И дори повече – в тежките условия на пандемията през пролетта на 2020, брандът успя да стане по-разпознаваем от всякога.
Криейтив работата по време на карантина може да е голямо предизвикателство, но не и за нас. Приехме в топлите си обятия B2N като клиент и започнахме с брандинга, който да пресъздаде идеята зад пълното му име – Back 2 Nature, връщане към прирoдата чрез адитивно производство.
Подведохме цялата онлайн комуникация под обща стилистика. Съсредоточихме вниманието на потребителите върху силните страни на B2N. Но най-вече намерихме начин да комуникираме услугите и продуктите на компанията на лесен и достъпен език за всички таргет аудитории. От инжинера до изпълнителния директор, всички можеха да разберат, че 3D принтирането е бързо и надеждно решение за адаптация по време на пандемия.
Клиентът ни B2N остана доволен от цялостната ни работа и я позиционира в мегаборд на магистрала Тракия.
Но клиентът се нуждаеше от конкретни запитвания, от конкретни компании, за конкретни услуги и продукти. На втори етап фокусирахме усилията си върху лендинг страницата, която създадохме от нулата и допринесохме за така нужните лийдове за растежа на компанията по време на първия локдаун. Акцентирахме върху най-важните услуги, които предлага B2N. Структурирахме целевата страница, така че да е лесна и разбираема за потребителите. Те трябваше бързо да открият своята нужда и да прочетат подробна информация за услугата, която решава тяхната болка.
Развихрихме си и сътворихме кратко видео, в което потребителите да се запознаят с услугите на B2N.
Този бизнес има нужда и от добре поддържан профил в LinkedIn. Обърнахме внимание на този детайл, за да комуникираме и на английски с потенциалните клиенти и партньори. Така бързо и лесно постигнахме успех, от който клиентът остана доволен.
С работата си по B2N за пореден път се убедихме, че познаването на бизнеса на клиента е ключов фактор за успех. И макар, че 3D секторът е много инженерен, непознат и труден за комуникация – бързо се настроихме на тяхното темпо. Така разчупихме всички стереотипи.
Следете блога ни за още предизвикателства, които поемаме – без дори да се замислим.