Хранителни добавки и как се маркетират онлайн?
В криейтив индустрията основният въпрос пред всички агенции и професионалисти е „Как да бъдем още по-креативни?“. Не е тайна, че хората на изкуството често си помагат с различни субстанции. Да си признаем – и ние. Ама какво си помислихте? Ще ви говорим за хранителни добавки!
Брийфът дойде от един от най-големите вносители и дистрибутори на хранителни добавки и витамини за България. Приехме предизвикателството, което клиентът отправи към нас – нова комуникация за онлайн магазина и портал Revita.bg, а също и управление на профилите във Facebook и Instagram на няколко наложени бранда – Alive Multivitamins, Natural Factors, Nature`s Way, Webber Naturals. Задача ни хареса и ни накара да потънем в рисърч и опознаване на брандовете в детайли.
Направихме първата крачка и стъпихме в обувките на клиента. Време беше за любимото ни, а именно – арт дирекция и подвеждане на всеки отделен бранд под нова обща стилистика.
От създаването на компанията, през бързото развитие и добавянето на различни брандове в портфолиото й, нямаше унифицирана и наложена стилистика за презентиране на продуктите и услигите на Revita.bg, Alive Multivitamins, Natural Factors, Nature`s Way, Webber Naturals. Сътворихме разнообразие от продуктови постове, които адресираха най-важните болки на потребителите.
Развихрихме креативността си и по отношения на сторитата.
Опитът ни показва, че практиката да се адаптират визии на постове в стори формат е работеща стратегия за различни стойностни предложения онлайн и налагане на нови продукти. До голяма степен това се обсновава с поведението на различните потребители в онлайн среда. Затова не се поколебахме да приложим тази стратегия и тук с пълна сила, за да достигнем до нашите таргет аудитории.
За всичко останало от живота на рекламиста – четете в блога ни.