онлайн

Хранителни добавки и как се маркетират онлайн?

В криейтив индустрията основният въпрос пред всички агенции и професионалисти е „Как да бъдем още по-креативни?“. Не е тайна, че хората на изкуството често си помагат с различни субстанции. Да си признаем – и ние. Ама какво си помислихте? Ще ви говорим за хранителни добавки!

Брийфът дойде от един от най-големите вносители и дистрибутори на хранителни добавки и витамини за България. Приехме предизвикателството, което клиентът отправи към нас – нова комуникация за онлайн магазина и портал Revita.bg, а също и управление на профилите във Facebook и Instagram на няколко наложени бранда – Alive Multivitamins, Natural Factors, Nature`s Way, Webber Naturals. Задача ни хареса и ни накара да потънем в рисърч и опознаване на брандовете в детайли.

Направихме първата крачка и стъпихме в обувките на клиента. Време беше за любимото ни, а именно – арт дирекция и подвеждане на всеки отделен бранд под нова обща стилистика.

От създаването на компанията, през бързото развитие и добавянето на различни брандове в портфолиото й, нямаше унифицирана и наложена стилистика за презентиране на продуктите и услигите на Revita.bg, Alive Multivitamins, Natural Factors, Nature`s Way, Webber Naturals. Сътворихме разнообразие от продуктови постове, които адресираха най-важните болки на потребителите.

онлайн

118076350_3533007376729469_3894668300144548903_o

маркетиране на хранителни добавки онлайн

онлайн маркетиране на хранителни добавки

онлайн позициониране на бранд за хранителни добавки

Развихрихме креативността си и по отношения на сторитата.

Опитът ни показва, че практиката да се адаптират визии на постове в стори формат е работеща стратегия за различни стойностни предложения онлайн и налагане на нови продукти. До голяма степен това се обсновава с поведението на различните потребители в онлайн среда. Затова не се поколебахме да приложим тази стратегия и тук с пълна сила, за да достигнем до нашите таргет аудитории.

Revita_PauDarco_Story_DecemberAlive_WomanGummies_Story_AugustNF_Coenzyme_Story_NovemberNW_Yarrow_Story_SeptemberWebber_SuperSleep_Story_November
Научихме много за хранителните добавки и разбрахме, че да се справим с криейтива и дизайна е нищо работа, спрямо работата на колегата, който пишеше копитата за тях. 🙂 Но това е тема за друга история.

За всичко останало от живота на рекламиста – четете в блога ни.

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ