Когато креативността наистина продава – New Wave Holidays Case Study
Почивка – как да я продадем с помощта на креативността
Да си успешен туроператор и да изпъкнеш пред конкуренцията е изключително трудно в днешно време, поради пренаситения пазар на услугите. Тъй като в дигиталния свят този бизнес се продава все по-често, ние налагаме креативно присъствие в социалните медии за нашите клиенти. В тази статия ви разкриваме как помагаме на нашия дългогодишен клиент – New Wave Holidays, да продаде почивка, да оптимизира своето дигитално присъствие и да придава добавена стойност на своите потребители, като ги забавлява с интересно съдържание.
• Създаваме забавно и креативно съдържание, обвързано с бранда, насочено към потребителите.
• Честитим празници по нестандартен и креативен начин
• Подготвяме забавни постове за Деня на шегата
• Създаваме постове, с които целим ангажираност на аудиторията
• Създаваме креативни имиджови постове за клиента
• Рубрики от типа игри, с които забавляваме потребителите
• Подготвяме постове за дестинации с продажна цел
Комуникацията с потребителите е важна за успеха на бранда, но успешното й прилагане зависи от следенето на новите тенденции в дигиталния маркетинг и криейтива, и „добавянето на стойност“ за клиентите. Затова оставете клишето „купи“ и не се страхувайте да бъдете творчески настроени и различни. И не забравяйте да ни следите за още полезни практики. 🙂