Корпоративни или креативни?
Креативност за B2B
Несъмнено B2B секторът е един от най-влиятелните на пазара и един от най-широко разпространените бизнес модели. Скучно, обрано, корпоративно, нали? Всъщност е така, а именно нашата работа е да добавим капка цвят и доза креативност в този така изглеждащ сив и строго официален сектор.
В тази статия ще ви запознаем с HMC Plc. – наш дългогодишен и верен клиент. Клиент, който се довери на нашия опит за комуникацията си към българските и международните си клиенти. Клиент, който пожела да говори за стоманата като за всеки друг B2B бранд – човешки. Клиентът ни e лидер в производството и монтажа на метални конструкции и съоръжения, преработката на арматурна заготовка, както и търговията с арматурна стомана. HMC Plc. не просто искаха да позиционират компанията си в дигиталния свят, те искаха да развият бранда си и да го позиционират по по-привлекателен и забавен начин за клиентите, партньорите и служитeлите си.
Както за всеки бранд, така и за този, от изключително значение е да показваме пред таргета проектите, в които взимат участие, мероприятията, в които участват или организират, както и всички технически детайли, от което биха се интересували бъдещите клиенти. Но в тази статия ще наблегнем изцяло на творческото съдържание за бранда, което създадохме.
Представяме ви няколко креативните визии. Главната ни цел е да обвържем бранда с дадения празник, да изглежда сякаш е част от него, а не просто да отразим дата.
• За денят на Съединението предадохме идеята на бранда, че стабилната конструкция се крепи на здрави и трайни връзки.
Успяхме да приложим и Real Time Marketing, трудно приложим в този сектор, през лятното дъждовно време. Целта ни беше да покажем устойчивостта на стоманените конструкции, издръжливи на всички атмосферни условия.
И така – корпоративни или креативни? Не се страхувайте, че ще загубите от имиджа си на уважавана, наложена, успешна и голяма компания в B2B сектора. Поемете предизвикателството да доверите бранда си на криейтив агенция. За да продължавате да привличате внимание върху себе си от клиентите и партньорите си. И не забравяйте! Има 2 причини поради, които бизнесът ви ще се провали – или не ви познават достатъчно или ще ви забравят 🙂 И не на последно място – следете ни в блога, социалните мрежи, и навсякъде…