Хелоуин по време на пандемия

Да организираш кампания в духа на Хелоуин по време на Covid – истинско предизвикателство!

Как това да организираш кампания в духа на Хелоуин по време на Covid19, се превърна в едно истинско предизвикателство! „Страшният“ криейтив облада фрийковете и те се впуснаха в размисли. Неусетно идеята ни дойде и започнахме работа по нея.

В последните години е изключително предизвикателство да създадеш кампания, която е различна и креативна, бягайки от приетите шаблони и страхотии, с които свързваме американския празник Хелоуин. Е, през 2020г., на пук на нас и за капак на всичко, изскочи още едно предизвикателство – COVID19. Поради мерките за сигурност и ограниченията, пред които бяхме поставени, нямаше как да осъществим любимите ни и добре познати хелоуински кампании за Galleria Stara Zagora – конкурс „Най-страшен костюм“ и за Galleria Burgas – „Страшният лабиринт“.

Въпреки това, ние от Social Freaks, в никакъв случай не изгубихме вяра в креативните си умения и нямахме търпение да се изправим пред новото предизвикателство. И така екипът от фрийкове, всеки с чаша вино в ръка и пазейки дистанция, разбира се, се впусна в търсенето на идея за нова кампания. Не след дълго беше вече факт!

В следващите редове ще научите как развихме своята идея, съчетавайки страшния празник с нашумялата ситуация покрай COVID19.

Инсайт

Инсайтът на кампанията ни дълбоко се базира на ситуацията с COVID19 и желанието да създадем нещо хем страшно, хем полезно. Така решихме да се раздават маски, но не какви да е, а страшни. Тъй като знаем, че дълбоко в себе си никой не обича да ги носи, но въпреки това е препоръчително, решихме да ги направим дизайнерски, изцяло в хелоуински дух, с известни филмови персонажи от хорър филми. Таргетът не беше ограничен, имаше за всички – мъже, жени и деца. Boo.. ????

122958160_3940668729294430_1185946604327562901_oХелоуин

Криейтив

Истинският криейтив произлезе от идеята за създаване на дизайнерски и неповторими маски, които можеш да намериш само и единствено в Galleria Stara Zagora и Galleria Burgas, затова решихме, че представянето им в ключовата визия е изключително важно. Слоганите на двата мола крещяха силно криейтива.

Хелоуин stara zagoragb

Механика

Механиката на кампанията беше проста и разбираема. Потребителите имаха възможност да вземат своята дизайнерска маска от бюро Информация, срещу предоставяне на касова бележка за пазаруване, и то без изискване за минимална стойност. Раздаваха се по 200 маски на ден в рамките на 4 дни.

За да пренесем хелоуинския дух навсякъде, кампаниите ни се комуникира във Фейсбук и Инстаграм. Ключовата ни визия заля платформите, а анимираните ни видеа разчупиха сторитата ни.

Резултати

Потребителите бяха повече от доволни, а малките деца бяха най-щастливи от факта, че имат маска на любимия си страшен герой. Интересът беше огромен и за отрицателно време дневните бройки бяха раздадени. Потребителите обсипаха социалните мрежи с позитивни коментари и нямаха търпение за утрешния ден, в който да вземат и за себе си от страшните дизайнерски маски.

Екипът на фрийковете разчупи „страшната“ си креативност и създаде една кампания, която завърши с успех. Galleria Stara Zagora и Galleria Burgas бяха толкова доволни, че чак не искаха тя да приключва.

Не се страхувайте от нищо, а смело следете блога ни за още нови кампании.

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ