social-freaks-ekip-monika-social-media

Опознай Social Freaks: Моника

Тя е Моника или Монси, както я наричат още от малки всички около нея. За себе си казва, че никак не бърза да порасне, пристрастена е към хубавите книги и е домашен любимец на две котки. А от съвсем скоро е и част от креативния екип на Social Freaks.

Научете за нея в редовете по-долу!

1. Моника е…?

Безкрайно любопитна, пазеща със зъби и нокти детето в себе си. По-скоро организирана и обикновено приказлива.

2. Как се вдъхновяваш?

Нямам конкретна рецепта. Ако канализирам енергията си в търсене на идея, обикновено тя благоволява да се появи.

3. Какво е социалната медия за теб?

Инструмент, който ако се използва правилно може да бъде много полезен.

4. Защо Social Freaks?

Защото са различни, креативни, положителни и се опитват да бягат от клишетата, което те кара постоянно да мислиш и търсиш извън рамките.

5. Ако можеш да срещнеш по-младата Моника, какво ще й кажеш?

Да не пропилява възможности, заради прекалено анализиране. Мисленето е хубаво нещо, но както с всичко друго, не трябва да се прекалява дори с него.

6. Ново начало или неочакван край?

Ново начало, всяко такова крие очарованието на неизвестното, учи те на нещо и те подлага на нови предизвикателства.

7. Любима рекламна кампания?

Харесват ми реклами, които носят силно социално послание като Momondo- The DNA Jurney и Guiness Wheelchair Basketball Commercial или пък са хитри Cravendale – Cats with Thumbs и смели Panda – Never Say No to Panda.

8. Какво ще пожелаеш на читателите на блога?

Винаги да предизвикват себе си и лимитите си. Да посещават блога ни за вдъхновение и усмивки.

И така, драги читатели, днес разбрахме малко повече за още един член от нашия фрийки екип. Много скоро очаквайте още лица от единствената криейтив агенция в Пловдив. 🙂 Дотогава, freak on!

Ели основава студио за уеб дизайн и мултимедия през 2003. Прави МБА по Маркетинг към City University of Seattle и дава криле на любовта си към маркетинга и дигиталния свят създавайки "социалните откачалки". Ели ще обикне вашия бранд и ще работи за него - ще ви каже къде грешите, ще създаде стратегия и ще се грижи за онлайн растежа ви.А когато не говори за работа, може да я чуете да пее в някой клуб.

КОМЕНТАРИ