gif, facebook, резултати

За gif-овете и празниците с любов :)

В края на 2017г. Gif-овете отстъпиха място на видеата в социалната мрежа Facebook. Ако сте се питали, защо видео съдържанието постига такъв успех, това е защото по-лесно се възприема и въздейства пряко на сетивата на човек. Това ни мотивира да създаваме още по-криейтив видео съдържание, което да ангажира потребителите на клиентите ни.

С носталгия и любов към добрите стари анимирани gif-ове ви представяме някои от най-ангажиращите и успешни наши творби за празници през 2017.

Galleria Бургас

По повод 3-ти март, раздвижихме поста, за да покажем живия български дух. А какъв по-добър начин да представим идеята от това да раздвижим именно българското знаме?

***

***

Galleria Стара Загора

По повод Деня на Народните Будители, раздвижихме обекта във визията – книгата. А в нея се разлистваха българските просветители, книжовници и революционери

***

***

HMC Plc.

Какъв по-креативен начин да честитиш Деня на Съединението за бранд на метални конструкции, ако не покажеш истинското съединение?

***

***

Colliers Residential

Когато говорим за дома, решихме да заложим на по-стандартен и класически подход. Представихме уюта на новогодишната нощ, украсен от красива заря

***

***

Social Freaks

***

***

Времето на gif-овете може и да си отива, но ние ще ги запомним с усмивка. Клиентите ни също. Следенето на новите трендове в социалните медии е изключително важно. И въпреки че gif-овете отстъпват пътя на видеата, ние сме изключително горди, че в портфолиото ни успяхме да реализираме множество от тях. Бъдете любопитни да следите новите тенденции в използваните формати за социални медии. Не спирайте да се вдъхновявате, а и да следите блога ни.

КОМЕНТАРИ