
Как превърнахме Karlovo Way Park в шопинг дестинация
В света на креативността, всяка история има своя уникален път, а нашата с Karlovo Way Park е една от тези, които ни вдъхновяват и доказват, че с правилната стратегия и креативност можем да променим възприятията и да изградим не само успешен бранд, но и дълготрайно присъствие в съзнанието на потребителите. Работата ни с ритейл парка започна още преди няколко години, когато трябваше да изградим бранд идентичността му – име, лого, слоган, уебсайт и цялостната му визуална идентичност за офлайн и онлайн каналите, за която ти разказваме в нашия блог. Нашата задача бе успешна, но дойде време да помислим как да позиционираме ритейл парка още по-стратегически като шопинг дестинацията на гр. Карлово.
А сега нека ти разкажем за нашата нова и креативна задача с мисия.
Както вече знаеш, Karlovo Way Park се откроява като първия ритейл парк в Карлово и единственото шопинг място, което предлага съвременен и удобен начин за пазаруване. Присъствието на ритейл парка реши и проблемите на жителите на града, свързани с пътуването до големия град, за да се срещнат със своите любими брандове. През годините той не само предлага разнообразие от търговски обекти и услуги, но също така е и стъпка напред в търговската инфраструктура на града.
Инсайтът
След като наложихме Karlovo Way Park като основна шопинг локация, беше време да преминем на следващото ниво. Знаехме, че трябва да изградим не само дългосрочно доверие сред потребителите, което вече постигнахме, но и да направим парка още по-разпознаваем като шопинг дестинация. И така ни хрумна нещо много смело. Решихме да създадем нова креативна стратегия, която да подчертае сезонните кампании, характерни с нови колекции и намаления. Накратко, решихме да наложим един молски подход към ритейл парк.
Ключовата концепция, около която се изграждаше новата ни стратегия, бе идеята за сезонни визии – пролет, лято, есен и зима. Създаването на кампании, с които да държим връзка с нашата аудитория във всеки моден сезон, даваше възможност да изпъкне не просто търговският микс на парка, но и да се позиционира като тренд сетър на града, който е с потребителя през цялата година.
Криейтив
Изработихме различни типове ключови визии за всеки сезон, които съчетаваха сезонни креативни и свежи послания. Важната част беше да предадем не само емоцията на сезона, но и да подчертаем как Karlovo Way Park предлага не само пазаруване, а и цялостно шопинг преживяване.
Всяка сезонна визия бе така замислена, че слоганът да бъде креативна игра на думи, която да обвързва конкретния сезон с идеята на ритейл парка.
Защо беше успешен нашия “молски“ подход?
Подходът, който използвахме, залагаше на традиционния молски модел за имиджови кампании – представяхме парка като място, което комуникира всички сезонни тенденции, нови колекции и намаления. Във всяка ключова визия залагахме задължителни елементи като фаша с логата на всички търговски обекти и слогана на бранда. А всички знаем, че да се позиционираш като шопинг дестинация, трябва да комуникираш като тренд сетър. Е, ние това и направихме.
Със силата на креативността, социалните медии, подхода за сезонни кампании и силни послания, успяхме да позиционираме Karlovo Way Park като място, което предлага не само пазаруване, но и диктува модата в града.
Това е само част от нашата работа по създаването на уникален имидж за Karlovo Way Park. Креативността, която вложихме, не само че затвърди позициите на парка, но също така постави основите за нови нива за развитие на комуникацията му в бъдеще.
И не забравяй да четеш блога ни, където те очакват още креативни подходи и силни стратегии.