
Бързи и радостни в Mall Markovo Tepe
Когато става дума за създаване на молски кампании, няма нищо по-вълнуващо и пъстро от това да се впуснем в приключението и да зарадваме най-малката ни аудиторията – децата, като създадем любимата на всички кампания за Деня на детето. Тази година създадохме нещо наистина много различно като концепция и много креативно. Продължавай да четеш с интерес, защото следва да ти споделим всичко около нашата концепция.
Инсайт
След като се събрахме за любимата ни част – брейнсторминг, започнахме да мислим в посока какво ще зарадва децата. Истината е, че с всяка изминала година става все по-трудно за нас рекламистите да създадем иновативна и различна кампания, когато говорим за 1 юни. Мислихме, мислихме и осъзнахме че като един екип пълен с фенове на филмовата индустрия, именно в този момент тече премиерата на новата част от поредицата на култовия филм “Бързи и яростни“.
И точно в този момент ни хрумна гениалната идея – защо да не съчетаем празничната атмосфера за Деня на детето с тази филмова треска? Защо да не пресъздадем духа на „Бързи и яростни“ в нещо, което ще е още по-радостно за децата? И така се роди нашият инсайт: да създадем риал тайм кампания, която да съчетава популярността на филма с радостта и състезателния дух на най-малките.
Криейтив
Веднага след като избистрихме инсайта, нашата творческа концепция не се забави. Слоганът ни “Бързи и радостни“ беше истинска инспирация от филма “Бързи и яростни“. “Бързи и радостни“ е не просто игра на думи, която креативно свързва двете основни линии, от които почерпихме креативност, но и отразява както динамиката на филма, така и емоциите на всяко дете, което може да мечтае за своята първа кола.
Когато бяхме готови с инсайта и криейтива, знаехме, че наградата също трябваше да бъде обвързана с цялостната концепция. Избрахме наградата ни да бъде акумулаторно BMW M3 Monaco, мечтата на всеки малък състезател.
Във визията заложихме на закачлива и детска стилистика, а като основен обект позиционирахме наградата, която хем се свързваше с основата концепция на кампанията, хем показваше самата награда, за която участниците се бориха.
Механика
За да участват в нашата търговска кампания, потребителите трябваше да извършат покупка на определена стойност в мола и да регистрират своята касова бележка на бюро информация. С всяка регистрация те получаваха шанс да участват в томболата и да спечелят голямата награда – акумулаторното BMW M3 Monaco.
Кампанията за Деня на детето беше истински празник за малките и големите ни фенове. Вдъхновени от динамиката на филма и духа на детската еуфория, създадохме една кампания, която не само привлече вниманието, но и осигури незабравими моменти за всички участници.
Не можем да не се гордеем с това, че успяхме да съчетаем креативност, реални трендове и механика в една риъл тайм кампания.
Продължавай да четеш блога ни за още вълнуващи изненади от бързия свят на креативността.