От творческа агенция до партньор за нови откривания на обекти

Когато KiK стъпи на българския пазар през 2020 г., ни се довери за неговото позициониране, криейтивът и поддържането на социалните медии в България, както и кампаниите с инфлуенсъри. Това партньорство бе повече от обикновено партньорство. То бе плод на взаимно доверие и креативност, тъй като ние подкрепихме бранда в неговата първа и най-важна задача – успешното навлизане на нашия пазара. С всяка следваща кампания KiK укрепваше своите позиции и нарастваше популярността си. И така, година след година, неусетно дойде време за откриването на 44-тия магазин на KiK, а с това дойде и новото предизвикателство за нас. KiK поискаха да доверят на нас и организирането на събитията, свързани с откриването на новите им обекти във всяка точка на България. Вече не ставаше въпрос само за социални медии и кампании с инфлуенсъри, а за нещо ново и за нас – организирането на събития.

Предизвикателство бе да бъдем партньор, който поема цялата организация на новите откритията на магазините на KiK. Това включваше не само координирането на събитията, но и ангажиментът да работим с множество различни подизпълнители, които участваха в процеса – от идея, логистика и механика до създаването на перфектната атмосфера за всеки нов отворен обект. Всеки детайл беше важен: от музиката, през декора, до важността на изборът на правилните инфлуенсъри за събитието.

Задача

Нашата първа задача беше да организираме и осигурим перфектното откриване на 44-тия магазин на KiK. Тази задача включваше цялостната организация – от подбор на подизпълнителите, които щяха да се включат в процеса, до създаването на концепция за събитието. Не беше достатъчно само да „срежем червената лента“ , а трябваше да създадем уникално преживяване за посетителите и да осигурим максимално медийно и социално отразяване на събитието. Работихме здраво, стегнато и в тясно сътрудничество с KiK, за да сме сигурни, че всеки елемент на откритията отговаря на техните високи стандарти и очаквания.

Освен красотата и декора, ние трябваше да гарантираме и за музикалната атмосфера, която щеше да съпътства събитието, което правихме с внимателния подбор на DJ.

Инфлуенсърите, които подбирахме пък, трябваше да отразяват духа на KiK, но в същото време да предадат на своите последователи мястото, от което могат да си набавят всичко необходимо за тях самите, за дома и за домашните любимци.

И накрая…както се досещаш, трябваше да подберем фотографите, които да отразят цялостното събитие по официалното откриване.

Резултати

Дебютът ни в света на откритията наистина беше незабравим и за нас, и за KiK. 44-тият магазин на бранда бе началото на едно ново партньорство между нас и KiK.

И така, ние показахме, че можем не само да създаваме креативни концепции, но и да ги реализираме в събития по начин, който наистина вдъхновява. За нас това не беше просто откритие на магазин – беше начало на ново ниво в партньорството ни с KiK, което тепърва ще расте.

Ако искаш да разбереш за всяко ново предизвикателство по нашия креативен път, не забравяй да следиш блога ни.

Galq have a Bachelor's degree in Marketing & Advertising from which follows the digital marketing to become an integral part of her life. She is young, energetic, responsible and open to new knowledge. She describes herself as a person who handles hardships, loves challenges, and strives to achieve everything she puts her focus on.

Comments