Любов или вино? Как съчетахме Св. Валентин и Трифон Зарезан в една рулетка на избора

Дойде ли месец февруари за нас е ясно, че предстои следващата молска кампания – 14 февруари. Всяка година това ни изправя пред дилемата дали да празнуваме любовта или виното. Е, тази година си казахме: “Защо не и двете?“.

Инсайт

За нас бе изключително важно да се почувстват включени всички празнуващи, независимо дали празнуват любовта или виното, тъй като българската традиция често остава на заден план за търговските центрова. И така, нашият инсайт бе простичък, но дълбок – хората не обичат да бъдат ограничаване до празник, който не празнуват, затова искахме да включим и двата, за да достигнем до всеки потребител. Направихме така, че и любовта, и виното да имат своето място в Mall Markovo Tepe.

Криейтив

Рулетката беше нашия открояващ се елемент в кампания и затова заложихме на нея и в слогана, и във визията. Вдъхновихме се от класическата игрална рулетка, за да предадем усещане за очакване, шанс и забавление.

Слоганът “Любовта е на ход, но и виното е в играта“ е игра на думи, която описваше напълно концепцията и механиката на играта и препращаше към идеята за рулетка. Визията успешно съчета цялостната концепция.

Механика

Типично за всяка търговска кампания, потребителите трябваше да пазаруват на определена стойност и да регистрират бележка на бюро Информация в Mall Markovo Tepe, за да участват. Всеки участник го очакваше рулетка, която трябваше да завърти. След това идваше най-интересното. В зависимост от това в кой сектор е попаднал участника – червения или черния, той можеше да изтегли награда от червената или черната кутия. В кутиите бяха скрити и големите награди – СПА уикенд за двама в BALNEO & SPA HOTEL EMPIRE, гр. Хисаря и билети за кино.

Кампанията беше силно подкрепена от профилите в социалните мрежи на търговския център. През целия месец комуникацията в социалните мрежи бе под обща и тематична за празниците стилистика.

Кампанията не просто привлече много участници, но и създаде реална емоционална ангажираност с потребителите, празнуващи и двата празника.

С тази кампания си доказахме, че когато креативността срещне традицията, се раждат нестандартни решения. А ние се стремим точно към този резултат – да изненадваме и вдъхновяваме.

Следи блога ни за още криейтиви.

Galq have a Bachelor's degree in Marketing & Advertising from which follows the digital marketing to become an integral part of her life. She is young, energetic, responsible and open to new knowledge. She describes herself as a person who handles hardships, loves challenges, and strives to achieve everything she puts her focus on.

Comments