Как надградихме визията на успешно наложената стилистика на търговски център VIA Park

Брандът

След три години успешно партньорство и изграждане на различна и запомняща се визуална идентичност, настъпи моментът на следващия етап в нашата работа с VIA Park – да надградим визуалната идентичност на парка и да я освежим. Както знаеш от блога ни, ние създадохме бранд идентичността на VIA Park още от самото начало – името, логото, слогана, уебсайта и цялата му онлайн и офлайн комуниакция. С това ние помогнахме на търговския център да се открои, да изгради лоялна аудитория и да се позиционира на пазара като модерен и ключов ритейл парк. Сега дойде моментът да покажем, че VIA Park не просто продължава да присъства на пловдивския пазар, но и се движи напред и се развива – с нова енергия, нова визия, но запазено усещане за своята бранд идея.

Инсайт

Потребителите вече асоциират VIA Park с характерната и отличаваща се графична стилистика – векторни илюстрации, минимализъм и ясни послания. Тази визуална линия се е превърнала в знак за идентичност. Именно затова не целяхме радикална промяна, а само стратегическо надграждане. Идеята не беше да създадем нещо напълно ново, а да дадем нов живот на вече познатото. И така, следвайки инсайта ни, стигнахме до идеята за криейтива.

Криейтив

Запазихме векторната стилистика като основен отличителен елемент, но я развихме – с по-живи цветови комбинации, които да създават настроение, точно както VIA Park прави в ежедневието на своите посетители. Цветовете, които добавихме в нашата палитра, не бяха случайни – те бяха инспирирани от цветовете на основните търговски обекти, част от семейството на VIA Park. По този начин създадохме още по-силна визуална връзка между ритейл парка и неговите търговски обекти.

 

Комуникацията ни в социалните медии се доразви, като включихме идеи за нови свежи рубрики, по-силни криейтив послания и по-директно комуникиране на търговските обекти на парка.

Ако искаш да видиш как продължаваме да вдъхваме живот и да освежаваме брандове, как създаваме вдъхновяващи кампании и силни послания, не забравяй да следиш блога ни.

Galq have a Bachelor's degree in Marketing & Advertising from which follows the digital marketing to become an integral part of her life. She is young, energetic, responsible and open to new knowledge. She describes herself as a person who handles hardships, loves challenges, and strives to achieve everything she puts her focus on.

Comments