Ден на детето – празник на сладоледа!

Къде да заведа децата за тазгодишния Ден на детето? 

Въпрос, който всеки родител си е задавал, докато търси начини да изненада малчуганите за празника. Тази година празникът се падна в събота, затова решихме да го превърнем в Уикенд на детето в Delta Planet Mall. Причините всички да обичат сладолед са много. Ние се постарахме да дадем още безброй причини на родители и деца да посетят СЛАДОЛЕДЕН ПЪРВИ ЮНИ в Delta Planet Mall.

ЦЕЛ: Увеличаване на човеко- и „детепотока“ през детския уикенд.

БРИФ: Промотиране на събитията от програмата.

РЕШЕНИЕ: Създаване на креативна визия, под чиято шапка да се комуникират всички събития. За да можем да насочим посетители ексклузивно към едно събитие, решихме да създадем събитие СЛАДОЛЕДЕН ПЪРВИ ЮНИ. A всеки ден издавахме по едно от събитията-изненади по случай празника.

Началото на една страхотна идея, типично по детски, беше поставено с #игра. Споделихме линка към него във Facebook игра (цък) с атрактивни награди – 36 броя детски фотосесии. Условието за участие бе потребителите да отбележат присъствие в събитието и да споделят в коментар под поста с кого биха го посетили.

Ден на детето

Играта предизвика изключително голям интерес и позитивни емоции у родителите, които продължаваха до последно да споделят с кого биха посетили СЛАДОЛЕДЕН ПЪРВИ ЮНИ.

Основната ни визия е цветна, свежа и бонбонена – създадена с идеята да обедини под себе си и визиите за отделните събития с добавяне на графични елементи, насочващи към всяко едно от тях.

Ден на детето

А ето и нашата програма за Ден на детето 2019.

Ден на детето

По време на детския празник Delta Planet Mall се превърна в Планетата на игрите и безплатния сладолед, а всеки малчуган, включил се в приключението, беше възнаграден с талон за безплатен сладолед.

Ден на детето

Нетърпеливи сме да се похвалим и с видеото ни, затова отвори си един сладолед и пускай.

РЕЗУЛТАТИ ОТ КАМПАНИЯТА „СЛАДОЛЕДЕН ПЪРВИ ЮНИ“:

ДОСТИГНАТА АУДИТОРИЯ: над 72 000

ДЕТСКИ УСМИВКИ: БЕЗБРОЙ

Ели основава студио за уеб дизайн и мултимедия през 2003. Прави МБА по Маркетинг към City University of Seattle и дава криле на любовта си към маркетинга и дигиталния свят създавайки "социалните откачалки". Ели ще обикне вашия бранд и ще работи за него - ще ви каже къде грешите, ще създаде стратегия и ще се грижи за онлайн растежа ви.А когато не говори за работа, може да я чуете да пее в някой клуб.

КОМЕНТАРИ