За Великден бяхме откриватели

Тази година за Великден искахме да направим една по-интересна и интерактивна крос-кампания за клиента ни – мол Galleria Стара Загора и Бургас. Вдъхнови ни развиващата се тенденция сред потребителите да участват с хъс в игри, свързани с откривателска дейност, и затова докато всички останали боядисваха и чупеха яйца, ние избрахме да скрием в тях модни, стилизирани празнични символи. Избрахме онлайн кампанията да започне 5 дни преди големия празник като всеки ден във Facebook и Instagram пускахме видео пост с тематичен за Великден символ: заек, агне, кошница с яйца, пиле и калинка.

За Велики Четвъртък избрахме заек с модерни очила.

На 6 април – Велики Петък, символът беше агънце с червено шалче.

За Велика Събота в яйцето скрихме празнична кошница с яйца.

На първия ден от Великден в отварящото се яйце беше пиле със стилна папийонка.

През втория ден от празника символът на деня бе калинка с елегантна шапка.

Механизъм

Офлайн комуникацията стартира 10 дни по-рано с тийзър послание „Яйце отвори се. Награда донеси ми!“. Кампанията беше промотирана с билбордове, city lights и брандиране в двата мола.

                   GSZ_CItyLight_120x180

Призивът ни към онлайн потребителите беше да направят снимка или скрийншот на поста със символа на деня и да го покажат на промоутър, намиращ се в тематично създаден за празника кът до бюро „Информация“ в мола. Пред промоутъра поставихме украсена кошница с ярко червени яйца, които се отваряха, а в тях всеки ден се криеше различен тематичен символ. За да вземе участие в кампанията, всеки желаещ трябваше да покаже на промоутъра снимка със символа на деня, да избере едно яйце от десетте яйца в кошницата и да открие дали в него се крие същият символ. За участниците със съвпадения имаше и награда – участие в томбола за спечелване на 1 от 10 цветни музикални bluetooth колонки.

easter2_refined    easter_refined

Резултати

Кампанията ни достигна до 186 617 потребители с близо 1000 реакциите към постовете, а видеата с тематичните символи бяха гледани над 25 000 пъти. Томболата с награди имаше 283 участника, като 10 щастливи късметлии спечелиха по 1 цветна колонка.

Печелившите бяха избрани в последния ден на Великден, с което направихме празника за тях още по-цветен.

КОМЕНТАРИ