Креативност по време на COVID-19 или как поставихме Ре-старт на пазаруването
Създаването на комуникационна стратегия и криейтив по време на карантина, може да бъде истинско предизвикателство, но не и за нас. Веднага щом получихме брийф за отваряне на търговските центрове – Galleria Burgas & Galleria Stara Zagora, след карантината – COVID-19, започнахме да генерираме креативни идеи, въпреки сериозността на темата.
Задачи:
- Изготвяне на криейтив и дизайн за мол брандинг, информационни табели, стикери за дистанция и постери с мерки за безопасност.
- Оразмеряване – о, да, имахме над 50 позиции.
- Изграждане на онлайн комуникационна стратегия по повод отварянето на моловете.
- Радио спот.
- Заснемане на видеоклипове, които да покажат редовното почистване и дезинфектиране против COVID-19, в търговските центрове.
Сериозна тема и креативни идеи – вече възможно съчетание.
В основната визия поставихме слоган: „Ре-старт на пазаруването“ и под слоган:“С грижа за твоята безопасност“, както и хаштаг – #отновозаедно. Това, което обединява и трите – завръщане, но с грижа за безопасността на клиентите. Основната визия включва векторни графики на хора и геометричен обект, който ги събира заедно.
За да достигне новината за отварянето на Galleria Stara Zagora & Galleria Burgas до потребителите, работихме върху цялостна онлайн и офлайн комуникация чрез Facebook&Instagram , както и e-mail маркетинг.
Във визиите включихме информация за предприетите мерки против COVID-19 от страна на търговските центрове,както и препоръчителните мерки за посетителите:
Включихме визия, която да предаде сериозната информация по забавен начин.
Подготвихме и копи за радио спот:
Последната ни задача бе свързана със заснемане на информационни видеоклипове в Galleria Burgas & Galleria Stara Zagora. Основната цел на видеоклиповете е да покаже процеса по почистването и дезинфектирането в търговските центрове и редовното следене за спазване на мерките :
В заключение – брандирахме моловете с пъстра и свежа визия носеща послание, което включва отговорност и загриженост, но и нотка креативност. Работата ни улесни и внесе пъстрота в посещението на клиентите на търговските центрове, добави стойност и в работата на служителите им.
Креативността ни винаги работи на пълни обороти, дори по време на пандемия. Очакваме следващото предизвикателство!