Как да бъдем креативни в сферата на витамините и хранителните добавки
В Social Freaks знаем как да разчупим стереотипите и да бъдем креативни в работата си.
Вече ви разказахме за клиентите ни Revita, Alive Multivitamins, Natural Factors, Nature`s Way, Webber Naturals, но нека ви ги представим отново в по-различна светлина. Изпихме ежедневния ни коктейл за креативност и потънахме в работа.
Може би се питате как е възможно да бъдем креативни в сферата на витамините и здравето? Отговорът е прост – съвсем лесно. С голяма доза познание и любопитство, както и с капка въображение, ние създадохме най-важната съставка – креативно съдържание за витамини и хранителни добавки в социалните медии! В следващите редове ще ви разкрием и нашата тайна съставка за това, как да ангажираме аудиторията на подобен бранд.
Ежемесечно, освен продуктови постове в фен профилите им, публикувахме и по-разчупени, ангажиращи за потребителите визии.
За всеки отделен бранд те бяха подведени под обща стилистика – дизайнерите ни се вдъхновиха от новите тенденции. В следващите редове ще откриете нашата здравословна рецепта за креативно съдържание в социалните медии.
За клиента ни Revita създавахме всеки месец образователни постове, с цел да запознаем потребителите с основни съставки от продуктите и техните ползи. Възползвахме се и от важните за таргета въпроси. Подготвяхме и визии за празниците. По-надолу ще се запознаете и с тях.
За бранда Natural Factors споделяхме във Facebook забавни визии, с които да ангажираме техния таргет.
В профила на Nature`s Way поддържахме рубрика „Речник на Билките“. Ангажирахме потребителите и с забавни гатанки. Тази аудитория беше истинско предизвикателство за нас!
В профила на Alive Multivitamins също сътворихме рубрика, но с различна насоченост – „Цитат на деня“. Всеки месец публикувахме вдъхновяващи мисли за здравето и грижите, които трябва да полагаме за себе си. Беше изключително забавно.
Знаете ли, че… Във Facebook на Webber Naturals, ще научите как! Добавихме стойност към този бранд с образователна рубриката – „Знаете ли, че …“ и „#СъставкаНаДеня“. Чрез нея искахме да запознаем потребителите по-добре с продуктите, на които се доверяват. За тях беше изключително важно да се гмурнем надълбоко в продукта.
Запознахме се в детайли с болката на потребителя на всеки бранд и създадохме месечни рубрики, с които да обогатим знанията им. Креативните ни постове имаха огромен успех и бяхме залети от позитивни коментари и отговори. Е, кажете, толкова ли беше трудно да си креативен в сферата на витамините и хранителните добавки? Ние мислим, че отговорът е – не. Всичко беше много интересно, а групичката на фрийковете се превърна в една голяма лаборатория за креативност.
Ако искате да научите, как подведохме под обща стилистика най-големите вносители и дистрибутори на хранителни добавки и витамини – знаете къде е мястото, а именно в блога ни!