Стига глупости! ( или как работим за финансовия сектор)
Открай време дейността на бързите заеми се възприема и валидира сред хората като надежден начин да се сдобиеш почти мигновено с пари. Онлайн, само с няколко клика, успяваш да кандидатстваш и да получиш обратно становище за броени минути. Един от начините да спечелиш клиенти е с криейтив визии и с послания да ги улесниш толкова много, че да се случи точно както нашият клиент обича да казва „Клик-клик-клик – и пак си в играта!“
Представяме ви Credissimo
Credissimo е преди всичко потребителски ориентирана компания. Всички решения са в отговор на потребностите и желанията на техните клиенти. За да бъдат максимално удобни за всеки, първи в България предложиха изцяло онлайн заявяване на заем. При нужда от пари, всеки има възможност да подаде заявление онлайн, напълно безплатно и безопасно. Нужен е само интернет, а посредник не е необходим. Да си допаднем с бранд като Credisssimo не бе особена изненада за нас. Те са фрийки и от години ни говорят на „Стига глупости!“, а ние сме … фрийкове.
Нова агенция и стара стилистика
В блога си имаме десетки кейсове за ребрандиране и нова работеща стилистика. С Credissimo не се случи така, а и нямаше нужда. Убедени сме, че знаете за клиента ни, който достатъчно се отличава в комуникацията си от останалите компании за бързи кредити във финансовия сектор.
Нетипичната за българския пазар рисувана стилистика бе едно от нещата, което абсолютно трябваше да се запази и надгради. До една степен това бе предизвикателство, а от друга – чисто предимство. Към положената основа на бранд идентичността добавихме повече изометрия в контрастни и ярки цветове, които да грабват от пръв поглед. А три са основните съставки за постигането на прекрасни визии – криейтив инсайт, придържане към високи естетически стандарти и последната … е тя си остава фирмена тайна. Фрийковете ангажираха гладните си за нови предизвикателства мозъци и машината се раздвижи. Започнахме плавно с креативни визуални предложения и копита, така че да предразположим аудиторията и клиента към промените, които смятахме за удачни.
И така след месец, истинският криейтив тейкоувър бе налице.
Както прогнозирахме, криейтив преваляването премина в проливен дъжд.
В допълнение активирахме и присъствието на клиента в Instagram.
Експериментирахме и с нови интерактивни и неочаквани формати.
Да не забравяме и за сторитата. В тях се опитахме да дадем възможно най-полезна и интересна информация за почитателите на този формат. Наблегнахме върху интересни за клиента и нашата дейността му теми. Успяхме и да затвърдим рубриката „Знаеш ли, че…“, в която основна тема са любопитните факти за валутите из света и финансите като цяло.
В допълнение към рубриките се опитахме да доставим и по една усмивка на ден с повдигащите настроението закачливи сторита.
В заключение – когато говорим за криейтив, има брандове и ситуации в които една стабилна стара основа е достатъчна за развитието и надграждането на комуникацията на бранда. Добавихме стойност с рубриките „Цитат на деня“, „Мнения на клиенти“, „Знаеш ли, че..“, по-обхватната „#CredissimoСъвети и форматите „Мислиш, че това е бързо?“, както и различните игри за Свети Валентин и познаването на лицето в новия ТВ клип на Credissimo. Потребителите започнаха да взаимодействат с нас, когато им задавахме нестандартни въпроси. Радвахме се, когато се учудваха от интересните ни факти и тръпнехме, когато се мъчеха да познаят дали Краси Радков е лицето на новия клип.
В процеса на надграждане на стилистиката имахме за цел да представим визуалната част в един по-свеж, хумористичен и разбираем стил за таргет групата ни. Пресъздавайки визуално ежедневните дейности и мисли на потребителите на бранда по забавен начин, успяхме да привлечем интереса им, като те лесно правят асоциация със самите себе си.
За развлечения и решения във финансовия сектор, последвайте Credissimo, а естествено, за криейтив и маркетинг, заповядайте при нас. 🙂