За колите, кампаниите и криейтива
Да поговорим за колите, кампаниите и криейтива
Всички сме гледали онези разкошни филми за бума на рекламните агенции през средата на миналия век. Всички сме въздишали по бляскавите тоалети, кокетните дами и строгите момчета от Мадисън авеню. И всички научихме, че когато говорим за колите, кампаниите и криейтива, винаги има какво още да кажем.
В днешно време здравословният начин на живот толкова е превзел сърцата и умовете ни, че доброволно се отказваме от тютюневите изкушения, но да работиш с доказана марка автомобили е все така привлекателно и значимо събитие. Затова и се заехме с особен жар с работата си, когато започнахме партньорство по различни кампании с една от най-популярните марки – BMW.
В началото започнахме с няколко по-малки проекта за марката като Кампания за Продажба на употребявани автомобили. Целта на кампанията беше предизвикване на интерес към употребявани автомобили BMW, предлагани от Bova Car София с цел продажба чрез промотиране на модели в официалната страница на Bova Car и събиране на база данни с имейли на потенциални таргет потребители чрез отвеждане на целева страница.
При бранд като BMW криейтив възможностите от наша страна са сведени до минимум. Причината е, че брандът има конкретни изисквания за визиите, които се асоциират с него и е допустимо използването само на определени шрифтове и имиджови визии, предоставени от самия бранд.
Макар да е трудно да се адаптира съдържание, което не търпи корекции, нас трудните задачи не ни обезкуражават. Дори напротив – бяхме двойно по-креативни, за да се справим с всички ограничения, наложени от бранда. Така се появиха и страхотните ни визии с леко шеговит характер, които бързо придобиха вирусен характер:
Черен Петък
Любовта е завинаги
Две ангелски очи
Разбира се, феновете на марката определено харесаха визиите и се ангажираха емоционално с тях доста повече, отколкото със стандартните имиджови визии.
Първата голяма кампания, с която се сблъскахме, беше страхотна крос-кампания между BMW и мол Galleria Burgas. Целите на кампанията бяха две – да предизвикваме интерес към събитието „ДНИ НА BMW”, организирано в мол Galleria Бургас и да промотираме целева страница за записване за пробно шофиране и отчитане на максимален брой записани потребители, разбира се:
http://bmwdays.bmw-bovacar.bg/
Естествено, целевата страница стана страхотна, добре балансирана и чудесно репрезентираща духа на този луксозен клас автомобили. Целевата страница беше успешно комуникирана в социалните мрежи и чрез реклама във Facebook & Google постигнатите реализации под формата на записани желаещи за пробно шофиране бяха повече от добри.
Другата основна цел на кампанията – предизвикване на интерес към събитието “ДНИ НА BMW”. Постигнахме впечатляващи резултати и предизвикахме огромен интерес както у вече наличните фенове на марката, така и сред редица нови ентусиасти.
След изключително успешното реализиране на тази кампания последваха и серия малки проекти. Те бяха свързани с представянето на нови модели на марката и отново промотиране на целевата ни страница със заявки за пробно шофиране:
BMW 6GT
BMW X3
В края на цялото приключение, което беше за нас партньорството с BMW, можем да заключим единствено едно. Колкото и да са строги правилата на самия бранд, колкото и много ограничения да ни бъдат наложени, работим ли с желание за клиент, който ни вдъхновява и мотивира, добрите идеи и успешните кампании са сигурни. Дори нещо повече – ограниченията само стимулират избухливата креативност на целия ни екип. А по този начин с огромно желание гледаме напред към бъдещи такива сътрудничества. Продължавайте да ни следите за още новости, още проекти и още много вдъхновение.