 
	Кажи „Aloha“ на креативността
„Aloha“ на креативността
Пътуванията са едни от най-обичаните за всички ни преживявания, които ни носят незабравими спомени и емоции. От гледна точка на бизнеса, най-важното е удовлетворението на потребителите и тяхната лоялност. А най-лесният път до печеленето им е чрез креативност в съдържанието и добавена стойност. Ще ви представим нашия клиент – Aloha Travel, шарен туристически бранд, който се довери на креативността ни.
Както за останалите ни клиенти, така и за Aloha Travel се стараем да им придадем различна и креативна визия в социалните медии. В статията ще ви запознаем със съдържанието, което подготвяме за тях във Фейсбук. Като за начало, съвместната ни работа стартира с рождения ден на бранда, а ето и постa, който бяхме подготвили по случай празника:

• Подготвяхме рубрики от типа“Любопитно“, в които разказвахме на потребителите интересни факти, които едва ли знаят за дадена дестинация



• Постове, с които целяхме да ангажираме потребителите





• Имиджови постове




• Креативно отбелязване на празниците





• Приложихме Real Time маркетинг


• Забавен пост, по случай Деня на шегата

• Игри, с които ангажирахме аудиторията



• Рубрики, с които запознавахме аудиторията с различните дестинации


Светът е пълен с екзотични и приказни дестинации, а ние сме заредени с авантюристичен приключенски дух и куфар пълен с креативни идеи. Затова обичаме да представяме на потребителите винаги ценни съвети за техните бъдещи приключения, да им честитим празника по вълнуващ начин и да ги провокираме да откриват нови невиждани дестинации. А ако искате билет за някой креативен остров, можете да ни последвате. 🙂
 
         
  
  
	
		 
	
							 
				 
			 
			