Кажи „Aloha“ на креативността

„Aloha“ на креативността

Пътуванията са едни от най-обичаните за всички ни преживявания, които ни носят незабравими спомени и емоции. От гледна точка на бизнеса, най-важното е удовлетворението на потребителите и тяхната лоялност. А най-лесният път до печеленето им е чрез креативност в съдържанието и добавена стойност. Ще ви представим нашия клиент – Aloha Travel, шарен туристически бранд, който се довери на креативността ни.

Както за останалите ни клиенти, така и за Aloha Travel се стараем да им придадем различна и креативна визия в социалните медии. В статията ще ви запознаем със съдържанието, което подготвяме за тях във Фейсбук. Като за начало, съвместната ни работа стартира с рождения ден на бранда, а ето и постa, който бяхме подготвили по случай празника:

креативността в постовете

Подготвяхме рубрики от типа“Любопитно“, в които разказвахме на потребителите интересни факти, които едва ли знаят за дадена дестинация

Curious_MarocoCurious_SicilyCurious_Maldives

Постове, с които целяхме да ангажираме потребителите

Bagajaloha holiday - facebook post #1 - 22.10Aloha_whytravelAloha_TagAloha_engagement

Имиджови постове

Summer Salesaloha travel facebook post - 14.11Aloha_V&SPAexpoAloha_Velikden_march`19

  Креативно отбелязване на празниците

Tourism_daySmile_day89Aloha_8th-march`19

Приложихме Real Time маркетинг

23

Забавен пост, по случай Деня на шегата

4

Игри, с които ангажирахме аудиторията

Folow the signsDestinacii_Egipet7

  Рубрики, с които запознавахме аудиторията с различните дестинации

Aloha_kitchen_02

Aloha_joyoftravel_02

Светът е пълен с екзотични и приказни дестинации, а ние сме заредени с авантюристичен приключенски дух и куфар пълен с креативни идеи. Затова обичаме да представяме на потребителите винаги ценни съвети за техните бъдещи приключения, да им честитим празника по вълнуващ начин и да ги провокираме да откриват нови невиждани дестинации. А ако искате билет за някой креативен остров, можете да ни последвате. 🙂

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ