Global Events 365 – когато креативността влезе в играта
Дойде време да се предизвикаме и да навлезем във води, в които до този момент не бяхме стъпвали. Криейтивът ни доведе не просто до клиент, в чиито сектор никога не бяхме работили до този момент, но и бранд, позициониран на международния пазар.
С нас се свърза Global Events 365 – водеща международна дигитална платформа, специализирана в продажбата на билети за различни събития, но със специален фокус върху футболните събития. Те предлагат билети за спортни, музикални и развлекателни събития, като най-голямото им внимание е насочено към футболни турнири като Шампионската лига на УЕФА, Лига Европа и Ел Класико. Присъствието им на европейския, че даже и американския пазар е силно и динамично, а тяхната мисия е да осигурят ексклузивен достъп до най-известните футболни събития по целия свят.
Global Events 365 искаха да създадем визуална идентичност и да наложим арт дирекция за социалните медии Facebook & Instagram, а след това да започнем да поддържаме социалните им медии и да продаваме успешно билети.
И така, след като започнахме работа по брийфа, ние се изненадахме колко футболни запалянковци имахме в нашия фрийки офис. Това ни позволи да се потопим в идеята и атмосферата на този бранд изключително лесно и да разберем всеки един детайл на този бранд.
Инсайт
Разработването на криейтиви за такава платформа не беше само въпрос на визуален стил, но и на емоция. А всички знаем колко силна е именно футболната емоция. Това е причината да гледаме на футбола не просто като на спорт, а като на силна емоция, дълбока страст и начин на живот за милиони хора по света. За да създадем ефективни рекламни кампании, знаехме че трябва да създадем свързаност между бранда и арт дирекцията.
Така стигнахме до решението да създадем креативни концепции, които не само визуализират емоцията на футболните събития, но и да накарат феновете да се чувстват мотивирани да закупят билети и да станат част от събитието. Чрез силни изображения емоционално наситени послания, успяхме да изградим криейтиви, които създават усещането за присъствие на стадиона.
Социалните медии бяха основната ни платформа за комуникация с нашата аудитория, която се простираше от Испания и Англия, чак до Мексико и Латинска Америка. Задачата ни бе ясна – да създадем съдържание, което да привлече вниманието на феновете и да ги мотивира да закупят ексклузивен билет. Стратегията ни бе вдъхновена от футболните първенства, които са основен фокус на бранда. Това означаваше, че трябваше да се съобразим с динамиката на събитията, да създадем кратки и директни постове и видеа, които да показват конкретното събитие.
Нашата арт дирекция беше напълно вдъхновена от спортната естетика – ярки сини цветове, динамични линии и фон, които да пресъздадат пулса на футболните емоции. Използвахме динамични и живи изображения на известни футболни звезди, спрямо конкретното събитие, а също така работихме усилено върху стратегическото насочване на рекламите към различни сегменти от аудиторията – от редовни фенове на футболните първенства до любители на спорта и дори тези, които искат да присъстват на значими събития за първи път.
Работата по кампанията за Global Events 365 ни даде възможност да съчетаем любовта към футбола с креативността и иновациите в дигиталния маркетинг. Така успяхме да създадем криейтиви, които не само привлякоха вниманието на футболните фенове, но и ангажираха аудиторията ни успешно. Защото важното за нас бе не просто да предадем информация, но и емоцията, която идва с всяко важно футболно събитие.
Не забравяй да следиш блога ни за още креативни проекти, вдъхновени от света на събитията и спорта.