
8 март – денят, в който ВСИЧКО е за нея
Март вече е тук, а с него посрещаме две прекрасни събития – първа пролет и Деня на жената. Този месец е символ на новото начало и пробуждането на новия живот, а както вероятно се досещаш, настъпи и моментът за следващата ни молска кампания – посветена на 8 март.
Тази година искахме да направим нещо различно, нещо специално – да отдадем заслуженото внимание на жените и да им подарим онова, което истински заслужават. Какъв беше инсайтът ни зад кампанията, каква механика избрахме и какъв беше резултатът – ще разбереш в следващите редове.
Инсайт:
Така всички ние, фрийковете, се събрахме за поредния щур брейнсторминг с една-единствена мисия – да разгадаем какво точно искат жените. Бяхме наясно, че това е въпрос с повишена трудност, но ние не се плашим лесно.
Първото, което ни хрумна, бе, че няма жена, която да не обича да обновява гардероба си. Един стилен аутфит може да оправи настроението по-бързо от сутрешното кафе! После се сетихме и за нещо също толкова важно – всяка дама иска кожата ѝ да сияе, а косата ѝ да бъде неустоимо мека. Докато разсъждавахме, стигнахме до следващото прозрение – фигурата. Всяка жена мечтае за стройно и хармонично тяло. И, разбира се, не на последно място – перфектният маникюр, защото малките детайли правят голямото впечатление.
И тогава ни светна… Жените не искат просто това или онова. Жените искат ВСИЧКО. И всъщност – напълно го заслужават.
Криейтив:
За да може ключовата визия да отразява напълно инсайта ни, избрахме слоган, който да бъде ясен и директен – „Какво искат жените? Всичко.“. Визията представяше наградите в кампанията като отделни възможни отговори на въпроса „Какво искат жените?“ – още козметика, нова рокля, стройна фигура и изящен маникюр. В центъра на визията поставихме жена, която с пръст посочва правилния отговор, който бе „всичко“ и бе част от слогана.
Механика:
Както всяка PoP кампания, и в тази потребителите трябваше да пазаруват на стойност минимум 50 лева, след което да регистрират касовата си бележка на бюро Информация. След това дамите имаха възможност да изтеглят талонче и да разберат дали печелят. Наградите включваха 8 подаръчни кутии, пълни с всичко, което дамите желаят: Gift card от магазин Douglas, ваучер за пазаруване от магазин La Bonte, месечна карта за фитнес от Атлетик Фитнес, както и 50% намаление на гел лак от Nail Bar Plovdiv.
Резултати:
Кампанията продължи цели 4 дни и привлече голямо внимание. Участниците бяха много, а дамите останаха изключително доволни от преживяването. В социалните медии получихме море от позитивни отзиви, които ни потвърдиха, че кампанията е била истински успех.
Кампанията ни бе успешна, а дамите получиха ВСИЧКО, което искаха. А ти продължавай да четеш блога ни, за да получиш още креативни вдъхновения.