Как променихме визията на позициониран мол, намиращ се в сърцето на Пловдив
Ние от Social Freaks обожаваме работата с търговските центрове. Опитът ни в тази сфера е сериозен, а по тази причина посрещаме клиентите си с голямо вдъхновение и ги изпращаме с криейтиви на по-високо ниво. Опитът ни е с клиенти като Galleria Burgas, Galleria Stara Zagora, Delta Planet Mall, Via Park, Pana Green Park . Но вие вече знаете за тях. Тук ще обърнем внимание на новото ни попълнение в портфолиото от търговски центрове – мол Markovo Tepe Mall.
В разгара на лятото, когато фрийковете бленуваха за коктейли, плаж и вълни, с нас се свърза любимият на всички мол, намиращ се в сърцето на вечния Пловдив – Mall Markovo Tepe. От какво имаше нужда и какво поиска от нас един от трите мола в Пловдив, ще научиш в следващите редове.
ПРОБЛЕМ
Mall Markovo Tepe има най-силното конкурентно предимство за един търговски център – локацията, а тя е не къде да е, а точно в центъра на големия град. Тя, в комбинация със страхотния търговски микс от познати и предпочитани брандове, кино, прекрасен ресторант, детски център и зона за хранене, несъмнено допринася за големия поток от потребители през делник и уикенд. Но въпреки всички плюсове, в Mall Markovo Tepe имаше един основен минус, който беше време да превърнем също в плюс – липсваше му ясно изразена и наложена стилистика, което водеше до липса на необходимата хомогенност във визуалната комуникация на бранда.
ЗАДАЧА
Тук дойде ред да се намесим ние – фрийковете. Задачата ни беше свързана с придаването на една нова свежест в общата визия на търговския център, променяйки цялата визуална идентичност и представянето на бранда пред неговите потребители – онлайн и офайн. Иии…
Време за арт дирекция!
Подновихме стилистиката на Mall Markovo Tepe, придържайки се към тенденциите в цялостната визуалната комуникация на търговските центрове.
Може би се питаш как постигнахме това?
Както вече споменахме, стилистиката ни беше вдъхновена от модните трендове в комбинация с общите трендовете в дизайна. Избрахме посока, която да репрезентира мола по модерен, цветен, но и стилен начин. В основата на вдъхновението и стилистиката, която избрахме, са квадратната рамка и 3D обекта, който излиза от самата рамка. По този начин разчупихме статичността, а човешката фигура излезе на преден план. Защото както казва слоганът на Mall Markovo Tepe – В Центъра Си Ти. Така най-накрая бранд идеята, слогана и стилистиката на мола бяха хомогенни.
РЕЗУЛТАТИ
Сигурно няма да повярваш…защото и ние не успяхме. Но за месец и половина успяхме да наложим новата стилистика, да разработим нови криейтив посоки на комуникацията, да създадем Real Time съдържание, че даже и да реализираме Back 2 School кампания.
ВРЕМЕ ЗА КРИЕЙТИВИ
Започваме с новата стилистика, която наложихме – 3D обект, излизащ от рамката и създаващ чувство, че обектът се намира в центъра, което комуникира с бранд идеята и слогана. Намерихме перфектното място за позициониране на слогана и перфектния нов шрифт за бранда.
Продължихме с креативни постове, с които да разчупим комуникацията.
Отбелязахме празници по креативен и нестандартен начин
На 03.09 имаше сигнал за пожар на територията на мола. Такъв реално нямаше, но новината бързо се разпространи из пловдивските медии. Фрийковете получиха своя творчески инсайт и на секундата имаха идея за Real Time пост. Обвързахме летните намаления, които бяха оснвоната комуникация в този момент, с новината за пожара. Комуникирахме, че в Mall Markovo Tepe горят само цените!
И накрая…..реализирахме успешна кампания за Back 2 School, като повече за нея можеш да научиш ТУК.
И така.. от съвместната ни работа с Mall Markovo Tepe е минало само месец и половина, а ние вече имаме чувството, че се познаваме от цяла вечност. Следи ни, за да разбереш какво продължаваме да творим за тях.