VIA Park във време за ритейл паркове
Когато в началото на 2020 започнахме работа по създаването и налагането на бранд за нов ритейл парк в Пловдив, бяхме развълнувани, но и плувахме в много свои води. Като агенция с огромен опит в сферата на ритейл сектора и търговските центрове, знаехме че можем да добавим стойност за новия ни клиент и да позиционираме ритейл парка като сигурен лидер в сектора си.
Ритейл парковете по време на Covid кризата
През последните 5 години ритейл парковете се разрастват със стабилни темпове в цялата страна. В началото на м.Март 2020 обаче те се превърнаха в единственa алтернатива на търговските центрове. Как? Благодарение на удобните си паркинги и разнообразния търговски микс. А във време на пандемия, търговските обекти в ритейл парковете са точно тези, които потребителите посещават, за да удовлетворят нуждите на семействата си.
Как започна всичко
Всичко започна в една студена и мрачна сутрин. В контраст с времето и съчетавайки много ентусиазъм, старание и креативност, поставихме началото по създаването на бранда и корпоративната идентичност.
Не след дълго стигнахме и до перфектното име, в което клиентът ни се влюби, а именно VIA Park. Инсайтът произлиза от местоположението на ритейл парка, който се намира на ключово място в южната част на гр. Пловдив и е на кръстовището между два основни булеварда. Съчетанието между отворени пространства, леснота на достъп и разнообразието от наематели допринасят за неговата привлекателност и невероятно преживяване докато пазаруваш.
VIA Park е глътка свеж въздух за своите посетители. Място, на което могат да открият с лекота всичко, от което имат нужда, и то често по път към дома си.
Наемателите са лидери в сектора си – Billa, Pepco, Sport Depot, Lilly, Zoomania, Matstar, SОpharmacy, PizzAmerigo, Booktrading и SDI. Цялостната концепция на парка е съсредоточена върху това да напазаруваш всичко за всички от листа ти с покупки. А той съдържа: храна и стоки за дома, лекарства и добавки, козметика, книги, дрехи, обувки и други пособия за децата, да хапнеш добра пица на място или за вкъщи и т.н . Оттук ни хрумна и слоганът, който напълно разкрива VIA Park – „Купи всичко“.
Сътворихме и кратък брандбук, в който уточнихме всеки детайл около идентичността на ритейл парка, както и разработените корпоративни материали. Обхванахме всичко до най-малкия детайл и клиентът ни остана доволен.
Създадохме сайт с изчистена визия, който е стегнат и информативен. В него посетителите могат да се запознаят с наемателите на VIA Park, местоположението и да открият цялата информация, от която имат нужда. Сайтът носи и добавена стойност както за клиентите на парка, така и за наемателите – а именно регулярно списвани новини, в които потребителите да прочетат за най-актуалните кампании и оферти на наемателите.
Разглеждайки Facebook и Instagram на VIA Park, може да видите разнообразие от кампании, подведени под обща стилистика.
Разбира се, създадохме и съдържание за споделяне. Всеки от нас е имал подобен момент, в който излиза само за хляб, а се връща с пълни торби.
Развихрихме креативността си и по отношение на рекламните капании. За Google използвахме геотаргетиране – според нуждите на наемателите. За Facebook създадохме различни аудитории, пресечна точка както за всеки наемател, така и за различните таргет групи на парка.
Съсредоточихме вниманието си върху жителите от населените места по цялата родопска яка и полето на запад от парка – Коматево, Марково, Белащица и много други населени места, за които VIA Park е последната спирка по път към вкъщи.
Междувременно VIA Park започна реализацията на втора фаза от строежа на парка, а именно – създаването на нова офис сграда, клас Б+, с 5000 кв. м. офисни площи и приятна работна среда, проектирана с цел да удовлетвори и най-високите изисквания за функционалност, представителност и гъвкави интериорни решения. Наша бе задачата да създадем корпоративна презентация за онлайн и офлайн среда, която да комуникира VIA Park по най-добър начин към B2B аудиторията. Може да разгледате презентацията тук.
Корпоративен каталог
Визитни картички
VIA Park е прекрасен ритейл парк, където може да купиш всичко и да се насладиш на свеж въздух, удобна локация, разнообразие от наематели и леснота на достъп. Това което още повече го отличава от останалите ритейл паркове в града и страната, е именно професионално изградения му бранд и идентичност, уебсайт и онлайн комуникация. И не, не го казваме, защото е наше дело. Напротив – вярваме, че секторът има нужда от добри примери и стандарти за работа и благодарим за възможността да допринесем.
А вие си знаете – следете ни за още интересни блогове.