Да организираш кампания в духа на Хелоуин по време на Covid – истинско предизвикателство!
Как това да организираш кампания в духа на Хелоуин по време на Covid19, се превърна в едно истинско предизвикателство! „Страшният“ криейтив облада фрийковете и те се впуснаха в размисли. Неусетно идеята ни дойде и започнахме работа по нея.
В последните години е изключително предизвикателство да създадеш кампания, която е различна и креативна, бягайки от приетите шаблони и страхотии, с които свързваме американския празник Хелоуин. Е, през 2020г., на пук на нас и за капак на всичко, изскочи още едно предизвикателство – COVID19. Поради мерките за сигурност и ограниченията, пред които бяхме поставени, нямаше как да осъществим любимите ни и добре познати хелоуински кампании за Galleria Stara Zagora – конкурс „Най-страшен костюм“ и за Galleria Burgas – „Страшният лабиринт“.
Въпреки това, ние от Social Freaks, в никакъв случай не изгубихме вяра в креативните си умения и нямахме търпение да се изправим пред новото предизвикателство. И така екипът от фрийкове, всеки с чаша вино в ръка и пазейки дистанция, разбира се, се впусна в търсенето на идея за нова кампания. Не след дълго беше вече факт!
В следващите редове ще научите как развихме своята идея, съчетавайки страшния празник с нашумялата ситуация покрай COVID19.
Инсайт
Инсайтът на кампанията ни дълбоко се базира на ситуацията с COVID19 и желанието да създадем нещо хем страшно, хем полезно. Така решихме да се раздават маски, но не какви да е, а страшни. Тъй като знаем, че дълбоко в себе си никой не обича да ги носи, но въпреки това е препоръчително, решихме да ги направим дизайнерски, изцяло в хелоуински дух, с известни филмови персонажи от хорър филми. Таргетът не беше ограничен, имаше за всички – мъже, жени и деца. Boo.. ????
Криейтив
Истинският криейтив произлезе от идеята за създаване на дизайнерски и неповторими маски, които можеш да намериш само и единствено в Galleria Stara Zagora и Galleria Burgas, затова решихме, че представянето им в ключовата визия е изключително важно. Слоганите на двата мола крещяха силно криейтива.
Механика
Механиката на кампанията беше проста и разбираема. Потребителите имаха възможност да вземат своята дизайнерска маска от бюро Информация, срещу предоставяне на касова бележка за пазаруване, и то без изискване за минимална стойност. Раздаваха се по 200 маски на ден в рамките на 4 дни.
За да пренесем хелоуинския дух навсякъде, кампаниите ни се комуникира във Фейсбук и Инстаграм. Ключовата ни визия заля платформите, а анимираните ни видеа разчупиха сторитата ни.
Резултати
Потребителите бяха повече от доволни, а малките деца бяха най-щастливи от факта, че имат маска на любимия си страшен герой. Интересът беше огромен и за отрицателно време дневните бройки бяха раздадени. Потребителите обсипаха социалните мрежи с позитивни коментари и нямаха търпение за утрешния ден, в който да вземат и за себе си от страшните дизайнерски маски.
Екипът на фрийковете разчупи „страшната“ си креативност и създаде една кампания, която завърши с успех. Galleria Stara Zagora и Galleria Burgas бяха толкова доволни, че чак не искаха тя да приключва.
Не се страхувайте от нищо, а смело следете блога ни за още нови кампании.