Креативност по време на COVID-19 или как поставихме Ре-старт на пазаруването

Създаването на комуникационна стратегия и криейтив по време на карантина, може да бъде истинско предизвикателство, но не и за нас. Веднага щом получихме брийф за отваряне на търговските центрове – Galleria Burgas & Galleria Stara Zagora, след карантината – COVID-19, започнахме да генерираме креативни идеи, въпреки сериозността на темата.

Задачи:

  • Изготвяне на криейтив и дизайн за мол брандинг, информационни табели, стикери за дистанция и постери с мерки за безопасност.
  • Оразмеряване – о, да, имахме над 50 позиции.
  • Изграждане на онлайн комуникационна стратегия по повод отварянето на моловете.
  • Радио спот.
  • Заснемане на видеоклипове, които да покажат редовното почистване и дезинфектиране против COVID-19, в търговските центрове.

Сериозна тема и креативни идеи – вече възможно съчетание.

В основната визия поставихме слоган: „Ре-старт на пазаруването“ и под слоган:“С грижа за твоята безопасност“, както и хаштаг – #отновозаедно. Това, което обединява и трите – завръщане, но с грижа за безопасността на клиентите. Основната визия включва векторни графики на хора и геометричен обект, който ги събира заедно.

COVID

За да достигне новината за отварянето на Galleria Stara Zagora & Galleria Burgas  до потребителите, работихме върху цялостна онлайн и офлайн комуникация чрез Facebook&Instagram , както и e-mail маркетинг.

Във визиите включихме информация за предприетите мерки против COVID-19 от страна на търговските центрове,както и препоръчителните мерки за посетителите:

COVID

Включихме визия, която да предаде сериозната информация по забавен начин.

COVID

Подготвихме и копи за радио спот:

Последната ни задача бе свързана със заснемане на информационни видеоклипове в Galleria Burgas & Galleria Stara Zagora. Основната цел на видеоклиповете е да покаже процеса по почистването и дезинфектирането в търговските центрове и редовното следене за спазване на мерките :

                                                                                              

В заключение – брандирахме моловете с пъстра и свежа визия носеща послание, което включва отговорност и загриженост, но и нотка креативност. Работата ни улесни и внесе пъстрота в посещението на клиентите на търговските центрове, добави стойност и в работата на служителите им.

Креативността ни винаги работи на пълни обороти, дори по време на пандемия. Очакваме следващото предизвикателство!

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ