Хотел Севтополис Медикал и СПА – ребрандинг и креативна концепция за преобразяването на един бранд
Ребрандинг и креативно преобразяване на един хотел
Брандът е самоличността на всяка компания, а брандирането е съвкупността от всички елементи и знаци, които отличават един бранд от конкурентните на пазара. Брандът е всичко онова, което кара потребителите да разпознаят даден бизнес и да му се доверят. Процесът по ребрандинг от своя страна е изключително важен момент от цикъла на един бранд. Защо ли? Защото всеки бизнес има своите течения и тенденции, които трябва да следва. Изостане ли, изглежда всякаш остава назад от трендовете на пазара.
Клиентът ни – хотел Севтополис Медикал и СПА, ни потърси именно за да им помогнем в тази важна за тях крачка – ребрандирането. Тук ще ви разкажем как премина процесът по промяната.
Задача:
Ребрандиране и преобразяване на хотел Севтополис Медикал и СПА, създаване на нова собствена визия на хотела, стремяща се да се наложи сред потребителите, и идея, зад която брандът да застане.
Идея:
Хотел Севтополис Медикал и СПА иска да се различни от останалите хотели с една напълно различна концепция, а главната цел беше визията на хотела да придава връзка с прабългарското ни минало, духовното и връзката между физическото състояние и душевното.
Изпълнение:
След като избистрихме концепцията по ребрандирането на нашия клиент, започнахме да изпълняваме процеса. Първата ни задача бе да измислим нов вариант за лого, новата цветова гама и шрифтове, както и новите елементи, които да добавим във визуалната им идентичност, а след това да ги наложим навсякъде.
Идеята за новото лого беше да се състои от две части – идеограма и наименование. Идеограмата в логото се състои от три елемента: на първо място – прабългарския тангристки кръст, който показва връзката с корените на българите. На второ място – кръгът, който е символ на завършеността и цялостта, а на трето място – формата на лотоса, която е изпозлвана в източните култури като символ за лечение на тялото и душата. А завършеният ни продукт изглежда така:
Графичните елементи, които добавихме като част от визуалната идентичност са:
Изображения на листа, които олицетворяват връзката към природа и нейните лечебни тайни
Стилизирани изображения на траки от фрески на тракийска гробница, като по този начин сесъздава връзка с местоположение и наследство.
Визитна картичка
Хотелски паспорт
Писмо и ваучер
Ваучер за допълнителна кърпа
Табели за врати на хотелски стаи
Флаер Employer Branding
Анкетна карта
Здравна карта
Билборд
Предизвикателството ни беше в това да запазим основните линии на идентичността. В същото време обаче, трябваше да им придадем по-съвременен и изчистен вид.
Ако искате да научите за други наши проекти, следете блога ни.