Предизвикателството 2019: откриване Delta Planet Mall
Предизвикателството Delta Planet Mall
С началото си 2019 година ни постави пред ново предизвикателство, а именно откриването на нов търговски център извън София – Delta Planet Mall (цък). Щастливи сме да бъдем единствената агенция в България с 3 търговски центъра в портфолиото си, следваше да надградим и разгърнем потенциала си в този проект.
КЛИЕНТ: Delta Planet Mall е първият голям търговски център в страната, открит след отминалата вълна от молове преди десетилетие. Проектът е мащабен – и за Варна, и за България. Простира се на 100 000 кв. м площ. Сградата е на четири нива, с над 1300 паркоместа и отдаваема търговска площ от над 40 000 кв. м. Зелени градини и открити тераси, новост сред търговските центрове във Варна, ще отличат Delta Planet Мall. Концепцията ритейлтейнмънт – комбинация от успешен микс от наематели, интерактивен модерен интериор и забавления, утвърждават търговския център като новият стил на града.
УСЛУГИ: Full service агенция на търговсия център – криейтив, дизайн и копирайт; управление на присъствие в социални мрежи; концепция на кампания по откриването и последващи кампании;
ЦЕЛ: Комуникиране на предимствата на търговския център, разгръщане на ритейлтейнмънт концепцията, популяризиране и познаваемост на Delta Planet Mall и създаване на атрактивна концепция за откриването.
Така започна всичко…
Фрийк екипът ни се събра за дълъг брейнсторминг по избиране на слоган на кампанита по откриването на Delta Planet Mall.
Инсайт:
За да подсигурим нужния успех на откриването, си послужихме с натрупания през годините професионален опит. Той ни е научил, че за да остане в сърцата на посетителите и да бъде разпознат като тяхното място, Delta Planet Mall трябва да ангажира варненци и гостите на града, като изгради емоционална връзка и остави в тях траен спомен за положителни емоции и забавления.
Често по-голямата част от времето и енергията при организрацията на събития се отдават за планиране, а самото събитие минава някак неусетно и бива забравено непосредствено след това. Така се породи инсайтът за едно необикновено откриване, изразяващо се в 4-дневен фестивал, изпълнен с концерти, театрални представления, workshop-и за малчуганите, флашмобове, както и интересни игри с награди. Събитие, в което всички щяхме да бъдем участници и нямаше да сме същите след преживяното.
Слоган на кампания: Съвсем естествено си дойде и той: „Всичко се променя на 28.03.“.
Продължихме с вдъхновение…
Не искахме все още да разкриваме всички изненади, затова решихме да събудим интереса на варненци и гости на града чрез тийзър кампания, която стартира на 25-и февруари. При избора на креативни визии искахме да разгърнем концепцията за мола и да помогнем на всички таргет групи да се припознаят във визиите. Delta Planet Mall е за всички – фешън дами, модерни господа, щури тийнове, щастливи семейства и кино маниаци, а визиите ни категорично заявиха това:
Първи бяха модна дама и фешън господин:
Последвани от забавляващи се стилни тийнейджъри:
И накрая щуро семейство и двойка под влиянието на кино емоцията.
Посланието ни беше окачено на ООН навсякъде из града и подбуди любопитството на всички за това, което предстои след месец.
За да проверим дали идеята ни работи добре – при посещенията си във Варна питахме случайни хора дали знаят какво предстои – за наша радост те бяха нетърпеливи за откриването на Delta Planet Mall и получихме чудесна обратна връзка за петте си основни визии. Добре свършена работа.
Повдигането на завесата…
След като се убедихме колко много хора се вълнуват от събитието, а някой дори си бяха взели отпуск, за да посетят мола, решихме да им разкрием какво сме им подготвили през четирите дни от откриващия фестивал.
Обичаш ли да си първи?
Решихме по случай откриването да поощрим първите 200 клиента с гифт карти и резултатът беше налице – шопинг ентусиастите едва дочакаха официалното започване на откриващия фестивал.
Бъди откривател и спечели…
Освен незабравимо изживяване, всеки един посетител на събитията имаше шанс да спечели голяма награда, докато се забавлява.
Програма на събитията…
Предварително се дистрибутира програма на събитията през откриващия уикенд, в която вложихме карта за печати за кампанията „Бъди откривател“ и фен карта за големия концерт на звездите на Virginia Records. В Delta Planet Mall имаше живот на всеки ъгъл и освен големите концерти бяха подготвени множество активности: детски работилнички, куклени театри, аниматори, мимове, магьосници, приказни феи, герои на кокили, караоке.
Криейтив покана…
Мечтата на всяка агенция е кампаниите й да бъдат нотаворски и да създават преживявания. Ние постигнахме това чрез неочакван герила маркетинг подход – няколко дни преди събитието поканихме потребителите да посетят откриващия фестивал с намигане и оригинална рамка върху стъклата на автомобилите им. Обучени промоутъри поставиха рамката на страничните огледала на хиляди коли в кварталите около Delta Planet Mall. Защото всичко се променя.
Онлайн комуникацията
Познавайки добре различните рекламни платлофми и потребителите им, изградихме стратегия за различна комуникация в различните канали. Популяризирахме Delta Planet Mall в социалните мрежи Facebook и Instagram чрез споделяне на креативни визии на таргет аудитории, сторита и #хаштагове. Тонът ни беше приятелски и се постарахме да заявим ясно посланията си и да дадем максимално много информация на нетърпеливите потребители.
Facebook и Instagram
Използвахме дигиталните канали също така и да развием потенциала на вече създадените основни визии, като ги накарахме да оживеят пред очите на потребителите чрез анимация.
Ангажирахме феновете и последователите на Delta Planet Mall с видео сторита във Facebook и Instagram, поддържащи интереса им за предстоящия откриващ фестивал.
Комуникацията ни в бизнес платформата беше ясна, официално-делова. Използваните визии бяха стилни и имиджови, целящи да предоставят информация относно предстоящия проект и да изградят здрави връзки с бизнес партньори.
YouTube
Видео съдържанието, което бе създадено за Delta Planet Mall, се сподели в най-голямата онлайн видео платформа YouTube. Промотирахме две видео продукции:
Имиджово видео, вдъховено от слогана „Новият стил на града“:
Във видеото се разгърна концепцията за ритейлтейнмънт, доразвиха се образите на героите от таргет групите, които се забавляват под звуците на създадената специално за Delta Planet Mall песен. За да сме сигурни в професионалното ниво на продукцията, включихме във видеото известни актьори и модели.
Упътващо видео, което чрез цветни стрелки по забавен начин показва посоката и местоположението на Delta Planet Mall от различни локации във Варна:
ЦЕЛева страница
Нашият фрийки програмист спретна много функционална целева страница, в която поместихме повече информация за събитията от програмата, игрите, контакти и заедно с посетителите отброявахме времето до откриването на Delta Planet Mall.
https://www.deltaplanet.bg/vsichkosepromenya/
Бяхме впечатлени от резутатите, които тя постигна за краткия период от 6 дни, в който беше част от дигиталната комуникация. Общият брой посещения беше 34 053, като 24 601 от тях бяха уникални.
ОРИЕНТИРАНИ КЪМ РЕЗУЛТАТИТЕ:
Може първата ни любов да е криейтива, но тъй като сме и диджитал фрийкове, ще поговорим малко в цифри:
ПЕРИОД: 30.01. – 31.03.
FACEBOOK & INSTAGRAM:
ДОСТИГНАТА АУДИТОРИЯ: 404 259
ИМПРЕСИИ: 6 697 460
ВИДЕО ГЛЕДАНИЯ: 2 205 608
LinkedIN:
ИМПРЕСИИ: 29887
ВИДЕО ГЛЕДАНИЯ: 9 127
YouTube:
ИМПРЕСИИ: 1 134 014
ВИДЕО ГЛЕДАНИЯ: 396 141
Delta Planet Mall наистина промени всичко и ние самите сме променени и фрийки вдъхновени!