Черният петък, който стана 6 пъти по-черен
Когато говорим за Черен петък, в главата ни изплува не просто идеята за деня, в който всички се надпреварват да предложат “най-добрата оферта“, а и мисълта за поредната молска кампания, която ние трябва да измислим, и то креативно.
В последните години Черен петък се превърна в кампания-клише, от което ние задължително искахме да избягаме, а идеята за самия Черен петък отдавна не следваше генералната си идея – да бъде наистина изгодно за потребителите. Именно затова, когато с нашите партньори от Mall Markovo Tepe започнахме да планираме тазгодишната кампания, си поставихме една цел – да се върнем към смисъла и тръпката от Черния петък, но по нашия креативен начин – оригинално, смело и запомнящо се.
Инсайт
Тъй като в последните години Черният петък се превърна в нещо супер очаквано, но не и вълнуващо, нашата задача бе да върнем вълнението за този ден по креативен начин. Потребителите се измориха от фалшиви намаления и еднотипни кампании, затова ние се запитахме какво би накарало потребителите отново да се развълнуват. Отговорът беше прост: да им дадем реална стойност. Но не каква да е – а 6 пъти по-голяма от това, което очакват. Как го направихме? Прочети в следващите редове.
Криейтив
И така, мислейки как да бъдем различни, се роди идеята за “6 пъти по-черен петък“, което бе и слоганът на нашата кампания. Решихме да изградим кампанията около числото 6 – неслучайно. От една страна, това беше директна препратка към наградата – гифт карта със стойност 300 лв., срещу покупка от едва 50 лв. От друга страна – и тук е скритият ни инсайт – 6 е числото, което отбелязваше рождения ден на Mall Markovo Tepe. Молът навършваше 6 години точно преди Черния петък. С това превърнахме кампанията в истинска символика.
Механика
Механиката беше интуитивна, лесна и мотивираща: всяка покупка на стойност от 50 лв. в периода на кампанията даваше възможност за участие в томбола за гифт карта на стойност 300 лв. – 6 пъти повече от изискваната сума от 50 лева.
Резултати
Кампанията генерира много участници. В социалните медии валяха отзиви колко креативна и стойностна кампания сме направили и как сме върнали истинския дух на Черния петък.
Така направихме “6 пъти по-черен петък“ – една от любимите ни кампании.
Ако искаш да научиш още за начина, по който създаваме кампании с характер, концепция и истински резултати – разгледай и останалата част от блога ни.