фермерският

Фермерският вкус вече и в града с Farmer House

Качественото месо става все по-трудно за намиране в наши дни. Затова бяхме много развълнувани, когато получихме брийф от Farmer House Bulgaria със заданието да ги позиционираме в социалните медии. Какво сътворихме за този бранд и с какво той се различава от останалите фермерски магазини, ще ви разкажем в следващите редове.

Тайната за вкусното пилешко от магазин Farmer House се крие в това, че то идва от семейната прицеферма “Хрис”, където пилетата се отглеждат свободно и с контролирана хранителна система. Затвореният цикъл на производство и бавното отглеждане на пилетата са тайната на неустоимото пилешко месо, което се предлага в магазина.

Трябваше да започнем с намираето на слоган, защото такъв качествен бранд се нуждае от силен слоган.

Слоган

След един брейнсторминг той вече беше факт – “Фермерски вкус за градска маса”. Бяхме вдъхновени от всички фермерски артикули, предлагани в магазина, които се намират трудно в големия град днес. След намирането на идеалния слоган, вече беше време да започнем комуникацията в социалните мрежи.

Как позиционирахме фермерски магазин в социалните медии

Заложихме на приятелска и забавна комуникация, която в същото време предаваше цялостно информацията за предлаганите артикули в магазина. Идентичността, комуникацията и стилистиката, която създадохме се отличават с премиум дизайнерски визии, които комбинират стил и информация.

Комуникационната ни линия във Facebook и Instagram, освен представяне на продуктите, предлагани в магазина, беше споделяне на забавни и образователни постове и ангажиращи потребителите сторита.

Разнообразихме фийда си със забавни постове тип Carrousel.

Направихме дизайн на флаер с подробна информация за продуктите.

Успяхме да създаем топла връзка между аудиторията и бранда и резултатите, които постигнахме са повече от удовлетворяващи. Посeтете магазин Farmer House Bulgaria, ако ви се похапва нещо вкусно, отгледано по правилния начин с много любов.

Ако искате да научите повече за криейтив предизвикателствата на фрийковете във FMCG сектора, следете блога ни.

Хулия е сред най-новите попълнения в семейството на Social Freaks. Завършила висшето си образование по софтуерни технологии и дизайн в Пловдивския университет, тя решава да се потопи в сферата на маркетинга, която я влече още от много ранна възраст. Определя себе си като позитивна, упорита и лъчезарна личност. Обича да пътува и през топлите месеци предпочита да прекарва свободното си време навън с приятели, а зимата се наслаждава на дълги вечери изпълнени с филми и видео игри.

КОМЕНТАРИ