Пловдив – градът със седемте хълма, с шопинг в нова посока

В нашата творческата агенция, вярваме силно, че идентичността на всеки бранд трябва да бъде не само уникална, но и запомняща се. Един такъв пример е съвместната ни работа с VIA за създаването на VIA Север – новият ритейл парк от семейството на Via. Може би след като си чел нашия блог „VIA” ти е познато? Да, VIA Park – първия ритейл парк от семейството на VIA в града под тепетата и VIA Offices – офис сградата, която не само е част от разширеното семейство на VIA, но и е част от ритейл парк VIA Park.

След успешно позиционираните VIA Park и VIA Offices, дойде време за новото предизвикателство и новата локация – вторият ритейл парк в града, а именно VIA Север. Както за останалите брандове под шапката на VIA, тук също започнахме от идентичността, но важно бе тя хем да бъде свързана с вече установената идентичност, хем да пресъздаде бранд идеята за разрастване. Нека ти разкажем как постигнахме това.

Задача

Проектът VIA Север беше не само ново начинание, но и естествено разширение на успешния VIA Park. Нашата задача беше да запазим силната идентичност на първия VIA Park и да я адаптираме за новата ключова локация – Карловско шосе, петата по натовареност пътна артерия в страната.

Инсайт

Основната ни цел беше да създадем бранд, който не само да бъде логически свързан с бранд семейството VIA, но и да предложи нещо ново и вълнуващо за потребителите. VIA Север не беше просто нов ритейл парк – той надгради първия си проект VIA Park с мащабност и разнообразие на търговски микс.

Криейтив

Работата по креативната част на проекта започна с идентифицирането на основните елементи, които определят VIA като бранд. Беше много важно да се спази баланса между създаването на нов бранд, но и запазване на цялата хомогенност, която се асоциира със семейството на VIA.

Лого и слоган

Когато работехме по логото и слогана за VIA Север, беше важно да създадем нещо, което да допълва VIA Park, но и да отразява спецификата на новата локация. За да не се изгуби силната идентичност на бранда, решихме да запазим логото, като единствената промяна беше добавянето на локацията – „Север“ в името. Това не само запази визуалната идентичност на бранда, но и създаде усещане за ново начало, като същевременно подсили връзката между двата ритейл парка. Слоганът остана същият – „Купи всичко“, за да се подчертае, че VIA Север е продължение на философията, която VIA Park успешно е изградила.

Идентичност

Изградихме визуалната стилистика на VIA Север върху здравите основи, поставени от VIA Park. Задължително бе поддържането на единна стилистика, която да е разпознаваема и да придава усещане за мащабност на проекта. Беше важно работата по дизайна, цветовата палитра и визуалните елементи да поддържат единната линия между двата ритейл парка, като в същото време се съобразихме с уникалността на новата локация. Добавихме по-голяма цветова палитра в стилистиката на VIA Север, за да създадем усещане за по-голям ритейл парк с повече търговски обекти.

Социални медии и рекламни кампании

Започнахме агресивна комуникация в социалните медии на VIA Север чрез креативно съдържание и достигнахме до огромен брой потребители.

Уебсайт

Както за останалите брандове от семейството на VIA – VIA Park и VIA Offices, тук също имахме задачата да създадем имиджов уебсайт, който да бъде лесен за навигиране и в който потребителите да могат да откриват необходимата им информация. Разгледай сайта тук.

Ключови визии

За да запознаем всички потребители в града под тепетата с предимствата на VIA Север и да създадем у тях силна емоционална връзка, подготвяме голяма офлайн и онлайн кампания. За кампанията след откриването на ритейл парка разработихме серия от ключови визии, които да провокират и да дадат причина на жителите на града да разпознаят новото място, както и да го посетят. Добавихме брандиране на бариерите от вътрешната и външна страна, както и висящи пинове, с които да подканим посетителите на ритейл парка да последват каналите му в социалните мрежи. Разработихме и нестандартна кампания с промоутъри, които да поставят “рамки“ на огледалата на автомобилите, паркирани в близост до обекта и в други жилищни квартали, които таргетирахме.

VIA Север е важна стъпка в развитието на семейството VIA, а ние бяхме партньори в този важен момент и успяхме да реализираме поставените цели и да позиционираме новия ритейл парк в града под тепетата.

Не спирай да следиш блога ни за още много вълнуващи кампании в сектора на ритейл парковете и търговските центрове.

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ