Реални и виртуални пътешествия – креативност и маркетинг в реално време
Креативност в реално време
С развитието на социалните медии маркетингът в реално време става все по-ефективен за различните бизнеси и започва да се използва все по-често. Неговата основна характеристика е, че се изгражда на основата на настоящи и актуални събития, случващи се в момента. Креативността в създаването на такъв тип съдържание се крие в способността да свържеш дадения момент с бранда. По този начин съчетахме креативност с резултати за един от страхотните ни клиенти – New Wave Holidays.
New Wave Holidays e български туроператор, за който смело може да се каже, че обединява всички предимства на туристическия бранш. Клиентът ни смело яхна вълната на креативността и се спусна в новостите на дигиталната реклама. С различно и креативно Real Time съдържание, което подготвихме за клиента през годините постигнахме впечатляващи резултати.
• Докато се оглеждахме за топли новини, които да разкажат за горещите оферти на бранда, попаднахме на истинско ТВ видео, в което служител на бензиностанция гаси цигарата на клиент с пожарогасител.
• Есента е прекрасен период за почивка в Испания и когато търсехме начин да промотираме офертите на бранда там, Европа се развълнува и новината отново ни намери.
• В края на годината снегът не ни изненада. Не ни изненада и липсата на резервации за българските зимни курорти. Изненадващо добре, обаче, ни дойде новината с предупреждението за опасно мръсен въздух над София. Напомнихме на потребителите, че въпреки отсъствието на сняг, в планината не мерим, а дишаме.
• А когато снегът не само дойде, а и най-неочаквано се завърна на първа пролет, брандът вече промотираше екскурзии до екзотични дестинации. По това време в България помагахме на премръзнали от изненадващия студ, щъркели.
Вижте нашето видео case study за Real Time Marketing,
който приложихме за New Wave Holidays.
В него визуално представяме целия процес по създаване на съдържанието.
• Използвахме нашумялата новина за кравата Пенка, която стана известна като нарушител на границата, преминавайки от България в Сърбия, а по този начин създадохме съдържание, с което промотирахме офертите на бранда.
• Създадохме креативен пост във връзка с новината за футболния фен, който написа името на любимия си отбор върху паметника в Хирошима.
Маркетингът в реално време продължава да бъде актуален и ефективен, а и едва ли скоро това ще се промени. Благодарение на този тип съдържание, различно от клиширано „Купи“, успяхме да постигнем високи нива на ангажираност. Достигнахме широка аудитория, генерирахме хиляди кликове и не на последно място – забавлявахме потребителите. Тази стратегия безспорно работи, защото креативността и реакциите в реално време спомагат за осъществяването на емоционална връзка между бранда и аудиторията му. Тази връзка пък винаги носи положителни резултати .