Как да представим атрактивно търговско предложение в рамките на изложение?
Във времето многократно ни се е удавала възможност да работим с големи брандове, но срещата ни с Haval е специална сама по себе си. Защо ли? Защото ни даде възможността да наблюдаваме налагането на един вече развит бранд в рамките на съвсем нов пазар – в случая българския пазар. А как представихме търговско предложение в рамките на изложение, и то креативно, научи тук.
Haval е бранд, който се появи у нас само преди две години, но бързо навлезе в територията и си спечели място като качествен, луксозен и достъпен SUV автомобил. Повечето кампании, които бяхме реализирали досега за Haval, бяха чисто имиджови и слагаха акцент върху това да повишат разпознаваемостта на самата марка и автомобил, който все пак е бранд номер 1 при SUV автомобилите в Китай, с вече реализирани над 5 милиона продажби.
По време на годишното организиране на Автосалон София дойде моментът и за една по-различна кампания, комуникираща конкретно апетитно, търговско предложение. Брийфът беше ясен – да се създаде концепция за търговска комуникационна кампания, като се акцентира върху атрактивното предложение.
В случая самото предложение беше необичайно добро. Цели 15% отстъпка. При това за удължен период от време, а не само до края на самото изложение, каквато е стандартната практика. Защото разбираме, че такава мащабна стъпка като покупката на автомобил е решение, което изисква време. Ние с радост ще улесним потенциалните си клиенти, като им дадем възможност да обмислят и преценят. Без напрежението и суматохата на евент от такъв мащаб. А 15% отстъпка при подобна крайна цена със сигурност не е за подценяване. Та това са над 7 000 лв., които могат да се превърнат в допълнителен комплект гуми. Или гориво за половин околосветско пътешествие. Или каквото още ви хрумне. А като имате и повече време да решите, можете и да си помечтаете как точно да използвате този спестен ресурс.
За да се подготвим добре за новата си задача, решихме да се срещнем самите ние с новия модел на Haval – H6, за да добием цялостно усещане за бранда, начина му на комуникация с потенциалните нови клиенти и да изпитаме истинското вълнение на първата среща. Така се записахме за тест-драйв като „тайни клиенти“, за да не подведем търговеца и да получим специално внимание.
За щастие брандът и самият автомобил значително надхвърлиха очакванията ни. Обслужването беше на изключително високо ниво, а Haval H6 – готов да се влюбиш в него. Със своето интуитивно управление, футуристичен интериор, фини детайли и десетки системи за асистиране на водача, този SUV буквално ни взе ума. И така, заредени с гигантски ентусиазъм, тонове добри впечатления и супер мило изпратени от търговците в дилърството, бързо се заехме да творим и да се опитаме да пресъздадем невероятно доброто усещане, което ни донесе тази среща.
Макар в началото да стъпи плахо на сцената, привличайки вниманието като един „вълнуващ непознат“, Haval бързо доби необходимата доза популярност и увереност, затова и посланието ни вече беше съвсем различно – това не е автомобил, който не познавате, вече сте се срещали, а сега остава само да се отпуснете в приятната му компания и да си позволите да бъдете истински впечатлени. Новият слоган, който избрахме за кампанията, издава точно това самочувствие и категоричност:
„ПОЗВОЛИ СИ ДА БЪДЕШ ВПЕЧАТЛЕН“
И двете ни предложения за визии към слогана се получиха толкова добре, че клиентът не можа да избере своя фаворит и в крайна сметка реши да използва и двете. Търговското предложение от 15% отстъпка също беше доста добре подчертано и определено привличаше погледа в самата визия.
Различни визии бяха подготвени за онлайн и офлайн комуникация, като включихме дори и радио реклама.
Към печатните материали добавихме и стилен, луксозен ваучер. Той дава възможността за ползване на 15-те процента отстъпка. Също така собствениците му можеха да се възползват от страхотната оферта дори и извън рамките на събитието Автосалон София. Ваучерът добре предава духа на марката, като подчертава изящните форми на автомобила и динамиката, която той носи.
В онлайн вариант визията също доби завършен и привлекателен вид. Дори съумяхме да покажем красотата на Haval H6 в различни перспективи:
Дългосрочното ни партньорство с Haval ни даде възможност да помогнем за доброто позициониране на бранда, но също така и да тестваме на практика възможностите си за представяне на изкусителни търговски предложения, които носят добавена стойност не само за потребителите, а и за самия бранд.
С интерес очакваме и следващите предизвикателства, които ни зоват с Haval и автомобилната индустрия в страната. А вие не спирайте да ни следите, за да научавате за новите ни приключения и похватите, с които ги преодоляваме.