Реални и виртуални пътешествия – креативност и маркетинг в реално време

Креативност в реално време 

С развитието на социалните медии маркетингът в реално време става все по-ефективен за различните бизнеси и започва да се използва все по-често. Неговата основна характеристика е, че се изгражда на основата на настоящи и актуални събития, случващи се в момента. Креативността в създаването на такъв тип съдържание се крие в способността да свържеш дадения момент с бранда. По този начин съчетахме креативност с резултати за един от страхотните ни клиенти – New Wave Holidays.

New Wave Holidays e български туроператор, за който смело може да се каже, че обединява всички предимства на туристическия бранш. Клиентът ни смело яхна вълната на креативността и се спусна в новостите на дигиталната реклама. С различно и креативно Real Time съдържание, което подготвихме за клиента през годините постигнахме впечатляващи резултати.

  Докато се оглеждахме за топли новини, които да разкажат за горещите оферти на бранда, попаднахме на истинско ТВ видео, в което служител на бензиностанция гаси цигарата на клиент с пожарогасител. 

реално

Есента е прекрасен период за почивка в Испания и когато търсехме начин да промотираме офертите на бранда там, Европа се развълнува и новината отново ни намери.

  реално

В края на годината снегът не ни изненада. Не ни изненада и липсата на резервации за българските зимни курорти. Изненадващо добре, обаче, ни дойде новината с предупреждението за опасно мръсен въздух над София. Напомнихме на потребителите, че въпреки отсъствието на сняг, в планината не мерим, а дишаме.

реално

А когато снегът не само дойде, а и най-неочаквано се завърна на първа пролет, брандът вече промотираше екскурзии до екзотични дестинации. По това време в България помагахме на премръзнали от изненадващия студ, щъркели.

реално

            Вижте нашето видео case study за Real Time Marketing,

            който приложихме за New Wave Holidays.

            В него визуално представяме целия процес по създаване на съдържанието.

Използвахме нашумялата новина за кравата Пенка, която стана известна като нарушител на границата, преминавайки от България в Сърбия, а по този начин създадохме съдържание, с което промотирахме офертите на бранда.

newwave10

  Създадохме креативен пост във връзка с новината за футболния фен, който написа името на любимия си отбор върху паметника в Хирошима.

newwave11

Маркетингът в реално време продължава да бъде актуален и ефективен, а и едва ли скоро това ще се промени. Благодарение на този тип съдържание, различно от клиширано „Купи“, успяхме да постигнем високи нива на ангажираност. Достигнахме широка аудитория, генерирахме хиляди кликове и не на последно място – забавлявахме потребителите. Тази стратегия безспорно работи, защото креативността и реакциите в реално време спомагат за осъществяването на емоционална връзка между бранда и аудиторията му. Тази връзка пък винаги носи положителни резултати .

Галя завършва висше образование в сферата на Маркетинга и рекламата, a дигиталният маркетинг се превръща в неразделна част от живота й. Тя е млада, енергична, отговорна и отворена за нови знания. Описва себе си като човек, който се справя с трудностите, обича предизвикателствата и се стреми да постигне всичко, което е поставила за свой фокус.

КОМЕНТАРИ