Да уловиш тренда

Новите тенденции в света на дигиталния маркетинг ежедневно ни заливат и ни предлагат нови и неизпитани начини за постигане на старите, познати цели – привличане и задържане на потребителския интерес. Такъв беше и брийфът от маркетинг отделите на Galleria Burgas & Galleria Stara Zagora ,  които решиха тази година да се възползват от горещия актуален тренд, а именно – масовата психоза, заляла нацията ни покрай Националната лотария.

Инсайтът на клиентите ни бе страхотен и тъкмо навреме. Кога ли? Преди ежегодната ни великденска кампания. Механиката също дойде от клиента – да обвържем кампанията със скреч карти. Традиционна, но ефективна, защото е проста и хората очевидно я харесват прекалено много. Така се родиха и късметлийските ни слоган и визия:

тренд

Самата скреч-карта също леко наподобяваше като визуално оформление и концепция на познатите лотарийни билети.

bilet

А жизнерадостните визии заляха града с любопитните бели зайчета:

тренд

Кампанията беше толкова успешна, че положително ни се прииска да повторим същата механика и да проследим дали ще даде същите резултати, като го няма празничният, късметлийски елемент. В тази връзка ни се стори подходяща кампания ежегодните “Summer Sales” в Galleria Burgas & Galleria Stara Zagora.

Под влиянието на летните видения за плаж, море и горещи емоции се роди основната ни визия за кампанията и тя е точно толкова цветна, свежа и пълна с живот като един истински летен ден… а и наградите за раздаване, са толкова много този път, че буквално всичко е „заЛЯТО с награди“.

тренд

Този път наличието на скреч-карти не е необходимо като основен елемент във визията, защото самото споменаване на думата „награди“ е достатъчно, за да предизвика внезапен остър интерес у потребителите. Самите карти станаха визуално привлекателни и разчупени:

тренд

Визията се оказа особено успешна и в други формати, като видео или нестандартни Instagram гридове:

тренд

Както и предположихме, от старта си до момента кампанията се радва на огромен интерес, но реални резултати ще споделим скоро, не спирайте да ни следите. И не спирайте да следите световните и местни трендове. Избирайте винаги най-работещите стратегии (или да слушате клиентите си, когато идват при вас с готова идея и механика). А после успешно да ги пречупвате през собствена, креативна призма. 🙂

КОМЕНТАРИ