Когато пътят е по-добър с нас

За пореден път дадохме гаЗЗЗ по пътя на креативността и това ни закара до следващата предизвикателна спирка – света на автомобилите. HAAS-60 – официалното дилърство на Volkswagen за град Пловдив, искаше да комуникира силните си конкурентни предимства и да затвърди позицията си на лидер сред дилърствата, но осъзнаваше нуждата си от освежаване.

HAAS-60 имаха нужда от ново лого, нов слоган и нова визуална идентичност, която да подчертае професионализъм и доверие. Ние ги чакахме точно на тази спирка, където скоростта среща креативността, за придадем един съвременен облик на дилърството.

Инсайт: Повече от дилърство

Когато се срещнахме с екипа на HAAS-60, бързо разбрахме едно – това не е просто място за продажба на автомобили. Това е център, в който клиентите могат да направят всичко по “пътя“ си: от избора на нов автомобил, през сервизно обслужване, до подмяна на части. И така стигнахме до основния инсайт – HAAS-60 е повече от дилърство, а потребителите все повече имат нужда от цялостно обслужване, което именно този бранд предлагаше със своя затворен цикъл.

И тук прозряхме основния инсайт: потребителите търсят доверие и цялостно изживяване, а не просто покупка. Те имат нужда да знаят, че са на правилния път – и че някой върви до тях.

Криейтив

Фрийковете запалихме двигателя на въображението и дадохме старт на креативните ни идеи. Задачата ни бе да създаден лого и слоган, които сами по себе си да затвърждават целия инсайт. И така, мислейки как да го направим, ние не само натискахме бясно газта на креативността, но и си позволихме да преминем директно в лява лента, за да стигнем до…

Лого и слоган

И тъй като ние много добре знаем, че логото не е просто знак, а послание, решихме да бъдем много артистични. В логото на HAAS-60 вплетохме буквата H, но не как да е, а така че едновременно да напомня силует на автомобил и път, по който се движи автомобил. Логото стана динамично, елегантно и модерно, точно какъвто е и брандът.

За слогана “Твоят път, по-добър с нас“ искахме да пресъздадем бранд идеята, че HAAS-60 е не просто дилър, а партньор по пътя, тъй като потребителите търсят доверие и цялостно изживяване, отговарящо на всяка една тяхна нужда, а не просто покупка.

Достигнахме успешно нашата финална спирка – да превърнем бранда от едно обикновено дилърство до запомнящ се бранд, който вдъхва доверие още от пръв поглед.

Социалните медии не останаха по-назад… Превключихме на 5-та и заляхме с креативно съдържание.

Следи блога ни за още скоростни криейтиви. Имаме пълен резервоар от проекти.

Galq have a Bachelor's degree in Marketing & Advertising from which follows the digital marketing to become an integral part of her life. She is young, energetic, responsible and open to new knowledge. She describes herself as a person who handles hardships, loves challenges, and strives to achieve everything she puts her focus on.

Comments