MBR – бизнесът, който развива бизнесите. И как изградихме неговата визия.

Ритейл паркове, молове, недвижими имоти…Всички те са толкова нашумели към 2023, че няма смисъл да влизаме в задълбочени анализи тук. Ще направим само няколко важни, актуални и ключови вметки. През 2022г. се наблюдаваше изключително бързо равитие на сегмента на ритей паркове, а тези темпове се запазиха и към 2023г. И не само това. Този сектор е непрестанно развиващ, подобряващ и надграждащ се.

Когато следим пазара на бизнес имоти у нас и виждаме колко бързо се разраства, няма как да изпуснем и най-важната причина – ЗАЩО.  Зад тези успехи помагат именно бизнеси като този на новия ни клиент, с който ще ви запознаем в тази статия. Лека-полека ще ви разкрием всичко по новия ни проект, включващ най-любимото ни – създаване и налагане на бранд идентичност. Но нека преди да ви потопим в нашия креативен свят, първо да ви разкажем малко за бизнеса на новия ни клиент.

MBR е фирма за консултации в областта на търговските недвижими имоти, базирана в Пловдив, България. Има богат опит с управление на търговски центрове и молове от различна големина и във всички фази на жизнения цикъл на един проект – планиране, строителство и управление. MBR помага на ритейл парковете и моловете, като предлага услуги като планиране на проекта, лизинг и координация на наемателите, подготовка за откриване и фасилити мениджмънт. И това е достатъчно, за да знаеш колко важен е клиентът ни за другите бизнеси.

Сега е време да те потопим в креативната част от проекта, а именно нашата.

Нашата задача бе да придадем един модерен, свеж дух на един B2B бранд, който до този момент нямаше „лице“, а беше вече дал толкова много за развитието на много ритейл паркове и молове в България, тоест – беше време да го ПОКАЖЕМ. Искахме да създадем креативна корпоративна визия, която да дава усещането за стабилност и сигурност, какъвто беше и бранда MBR. Както вече казахме, компанията имаше нужда от лого, слоган, идентичност, уебсайт и присъствие в социалните медии, и така лека-полека започнахме да изграждаме лицето на бранда, като започнахме от логото.

ЛОГОТО

Вземайки под внимание богатия опит на MBR в управлението на търговски центрове, вдъхновени създадохме логото от пространствата, които наемателите в търговските центрове търсят – обширни и големи. Като основен елемент в създаването на логомарка е използван опростен модел на ритейл парк, погледнат от птичи поглед.  Ако се види под друг ъгъл, логомаркът изглежда като линия от графика, символизираща растеж и развитие нагоре, което пък от своя страна комуникира думите от слоган, за който ще споделим мало по-късно.

СЛОГАН

Дойде време да разкажем малко и за слогана. Тъй като MBR идва от Multi Brand Retail, желаехме слоганът да разкрива най-важните usp-та на бранда и това, в което брандът е най-добър. И така слоганът стана Advice. Develop. Manage. Думите са подредени в последователността на основните дейности на бранда, както и в последователността на буквите в азбуката. По този начин също искахме да придадем една последователност и точност, която комуникира бранда.

БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ

Подведохме бранда под обща стилистика, вдъхновени от формите, заложени в логото.  Стилистиката се състои от фаша в цветовете на бранда, а хедлайните във визиите и логото са вкарани в прости форми, които запазват отчетливостта и корпоративната комуникация. Заедно с налагането на бранд идентичността направихме и дизайн за серия от корпоративни материали – визитки, папка и плик.

Създадохме също така и цялостния дизайн на корпоративния каталог.

Следващата ни стъпка бе да изградим имиджов корпоративен сайт, който да бъде максимално лесен за ориентиране сред потребителите, информативен, и разбира се – естетически издържан.

И така изградихме успешно визията на поредния бранд в портфолиото ни. А ти не спирай да ни следиш за още креативни проекти.

Galq have a Bachelor's degree in Marketing & Advertising from which follows the digital marketing to become an integral part of her life. She is young, energetic, responsible and open to new knowledge. She describes herself as a person who handles hardships, loves challenges, and strives to achieve everything she puts her focus on.

Comments